یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نهج البلاغه

حوزه/ مدیر روابط عمومی بنیاد بین المللی نهج البلاغه از عرضه ۱۰۰ عنوان کتاب از سوی انتشارات این بنیاد در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

هادی قهرمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: از این تعداد، 6 عنوان کتاب چاپ اول است که برای نخستین بار در همین نمایشگاه عرضه شده و اتفاقاً مورد استقبال نسبتاً خوبی از سوی مخاطبان هم واقع شده است.

وی افزود: به خصوص کتاب "اخلاق شهروندان در دنیای مجازی" در غرفه ما پرفروش بوده که در این اثر ارزشمند ، نویسنده با تمرکز بر قرآن و نهج البلاغه به تبیین اخلاق شهروندی در فضای مجازی پرداخته است.

مدیر روابط عمومی بنیاد بین المللی نهج البلاغه همچنین در خصوص میزان استقبال مردم از سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: امسال یک مقدار برگزاری نمایشگاه تحت تاثیر فضای انتخابات قرار گرفته ، ضمن آن که در فصل امتحانات مدارس و دانشگاه ها هم قرار داریم و این دو عامل باعث شده که استقبال مردم نسبت به سال گذشته تا حدودی اُفت داشته باشد.

وی با تاکید بر این که دولت باید یارانه مناسبی به ناشران دینی و حوزوی اختصاص دهد، خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت کتاب، لازم است که دولت توجه بیشتری به مساله کتاب داشته باشند و از اقشاری چون دانشجویان، طلاب، اساتید و فرهیختگان و اهل ادب و هنر حمایت تسهیلاتی بیشتری داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha