یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کتاب غرر قرآن

حوزه/ انتشارات دارالحدیث با جدیدترین آثار علمی و تحقیقاتی خود از جمله سه کتاب بلاغت کاربردی، سند شناسی و اصول دین در نمایشگاه کتاب تهران حضور یافته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران محل ارایه جدیدترین آثار علمی کشور و جهان است که از جمله ناشرانی که با کتب سال جدید و کتب یک سال اخیر خود به این نمایشگاه قدم نهاده اند می توان از غرفه های موسسات حوزوی نام برد.

انتشارات دارالحدیث با سه اثر جدید به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آمده است که این سه اثر محصول پژوهشگاه های علمی این موسسه است که از کتب فاخر و بسیار موثر در حوزه پژوهش های علمی و حدیثی و قرآنی به شمار می روند.

این سه اثر که از بین 64 اثر جدید دارالحدیث در پیشانی غرفه قرارداده است، شامل سند شناسی، بلاغت کاربردی و اصول دین است که از جمله بسیار کاربردی و مبنایی در زمینه حدیث شناسی و قرآن شناسی است که در روزهای اخیر بسیاری از علاقه مند به فرهنگ کتاب و مطالعه و به خصوص علوم دینی را به سوی خود کشانده است.

از دیگر کتب این غرفه می توان به از مهمترین کتابهای چاپ شده در سال ۹۵ تصریح کرد: در بخش بزرگسال «حکمتنامه فاطمی»، «فرهنگنامه اعتکاف»، « فرهنگنامه توبه»، « فرهنگنامه تجارت» ، «تفسیر روایی جامع؛ مبانی، منابع و روش»، « قرآن‌شناسی امامیه در پژوهش‌های غربی»، «تفسیر امامیه در پژوهش‌های غربی»، « غرر قرآن از نظریه تا تفسیر» ، «اخلاق و آداب مامقانی»، ویراست دوم کتاب «الگوی اسلامی شادکامی»، «زندگی و بندگی»، «از نماز بیشتر بدانیم»، «مجموعه شعر عاشورایی عروج سرخ» و «مجموعه اشعار توحیدی»، «درسنامه فقه الحدیث» و مجموعه ۷ جلدی «گزیده های حدیثی» از جمله عناوین منتشر شده است.

در بخش کودک نیز انتشار مجموعه ده جلدی« شکوفه های دانایی »، مجموعه« قصه های پیامبر و کودکان» و مجموعه ۵ جلدی« داستان های رنگین کمان» از جمله اقدامات شاخص توسط انتشارات دارالحدیث است .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha