دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دکتر علی اکبر صالحی، با حضور در بیت مرحوم آیت الله باریک بین(ره)،

حوزه/ رئیس سازمان انرژی اتمی کشورگفت: آیت الله باریک بین خدمتگزاری صدیق برای اسلام و انقلاب بود و نقش موثری در دوران انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و پس از آن ایفا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، دکتر علی اکبر صالحی، با حضور در بیت مرحوم آیت الله باریک بین(ره)، گفت: مجاهدت‌ها و مبارزات این انقلابی نستوه در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ایشان را در زمره یاران وفادار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری قرار داده بود.

وی با بیان این که آیت‌الله باریک‌ بین در دوران دفاع مقدس منشأ خدمات ارزشمند و در جبهه‌ها یار و یاور رزمندگان بود، افزود: این شخصیت انقلابی، منشا خدمات ماندگار و فراموش نشدنی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور ادامه داد: مرحوم آیت الله باریک بین، سال‌ها در سنگر نماز جمعه و نمایندگی ولی فقیه خدمات ارزشمند انقلابی و جهادی در حوزه‌ تبلیغ و تربیت دینی  به مردم شریف قزوین ارائه کرد و خدمتگزاری صدیق برای اسلام و انقلاب بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام افرادی که فقط یکبار آیت الله باریک بین(ره) را ملاقات کرده بودند، به زهد، پارسایی، تقوا و در عین حال سعه ‌صدر ایشان تأکید فراوان داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha