جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی فلسطین

حوزه/ شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی فلسطین از تمام شخصیت های فلسطینی، عربی و اسلامی خواست اگر نمی توانند قدس و مسجدالاقصی را یاری کنند، لا اقل وضع را بدتر نکنند و با سخنان خود به قدس ضربه نزنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی فلسطین در داخل سرزمین های اشغالی از تمام شخصیت های فلسطینی، عربی و اسلامی خواست اگر نمی توانند قدس و مسجدالاقصی را یاری کنند، لا اقل وضع را بدتر نکنند و با سخنان خود به قدس ضربه نزنند.

این سخنان صلاح ناظر به سخنان یکی از شخصیت های فلسطینی است که به تازگی موافقت کرده که دیوار براق(ندبه) در اختیار صهیونیست ها باشد و علاوه بر این اجازه داده که یهودیان در کنار این دیوار بدون هیچ مانعی عبادت کنند.

شیخ صلاح با اشاره به این سخنان گفت: هنگامی که اظهارات این شخصیت فلسطینی را شنیدم آرزو کردم کاش در خواب بوده باشم؛ چراکه چنین سخنانی از جانب یک شخصیت فلسطینی یک فاجعه بزرگ است.

جبرئیل الرجوب از سران جنبش فتح به تازگی در گفتگو با شبکه دوم عبری گفته است: دیوار براق باید در حاکمیت اسرائیل باقی بماند و مسجدلاقصی نیز باید در حاکمیت و کنترل مسلمانان باشد.

شیخ صلاح با هشدار دادن در مورد این اظهار نظرها از سوی شخصیت های فلسطینی گفت: اشغالگری اسرائیلی ها از مرحله هتک حرمت مسجدالاقصی به مرحله حاکمیت و تسلط کامل بر آن منتقل شده است.

وی افزود: مسئولان رژیم اشغالگر به سرعت به سمت و سوی تسلط کامل بر مسجدالاقصی و قدس پیش می روند بدون اینکه هیچ اعتنایی به اداره اوقاف اسلامی قدس داشته باشند و در این راه از سستی و بی اعتنایی فلسطینیان و جهان عرب و اسلام هم استفاده می کنند.

رئیس جنبش اسلامی در داخل فلسطین اشغالی ادامه داد: اشغالگران به طور پیوسته در حال توسعه عوامل سلطه و ظلم خود نسبت به محافظان مسلمان مسجدالاقصی هستند و هرکدام از نگهبانان و محافظان مسجدالاقصی که بخواهد مانع ورود یا عبادت یهودیان بشود مورد ضرب و جرح قرار می گیرد یا بازداشت شده و از مسجد اخراج می شود و از سوی دیگر می بینیم یهودیان اشغالگر برای ما محدودیت هایی ایجاد کرده و به عنوان مثال اعتکاف در مسجدالاقصی یا افطاری دادن در این مسجد را ممنوع می کنند به گونه ای که رفته رفته تمام مبانی دینی ما از سوی صهیونیست ها به عنوان جرم تلقی می شود و باید به خاطر آن مجازات شویم!

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha