شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
موسسه الحکمه

حوزه/ گروه علمی تربیتی آموزش های عمومی موسسه الحکمه دوره های تخصصی را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دوره های آموزشی علمی تربیتی موسسه الحکمه شامل: دوره تخصصی  روش تحقیق،دوره تخصصی فنون و مهارت های عمومی تدریس، دوره تخصصی مهارت های زندگی،دوره تخصصی مدیریت آموزش های کوتاه مدت، دوره تخصصی سبک زندگی اسلامی، سلسله کارگاه های فقهی حج، عمره،خمس،زکات،نکاح،طلاق،کفن و دفن میت، دوره تخصصی روش تبلیغ، دوره تخصصی مدیریت مساجد و مراکز فرهنگی.

بر اساس این گزارش: شرایط پذیرش در این دوره ها:التزام به قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران، التزام به قوانین و مقررات موسسه حکمت و جامعه المصطفی(ص) العالمیه، برخورداری از صلاحیت های اخلاقی و رفتاری ، برخورداری از سلامت جسمانی و روانیاست.

ملاحضات این دوره شامل:‌ دوره ها به صورت گروهی برگزار خواهد شد، شرط تشکیل دوره ها رسیدن متقاضیان به تعداد حداقل 10 و حداکثر 30 نفر می‌باشد، متقاضیان حضور در دوره‌های کوتاه مدت می‌بایست حداقل در سطح کارشناسی باشند،‌ هزینه بلیط رفت و برگشت به عهده فراگیران می‌باشد و هزینه سفر مشهد بر عهده فراگیران است.

گفتنی است:  زمان برگزاری دوره تابستان سال 1396 به مدت یک ماه در قم ،‌مشهد ، و اصفهان  به مدت برگزاری دوره یک ماه می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت به سایت Alhikmah.miu.ac.ir  مراجعه نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha