جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محسن ملک افضلی  - موسسه فرهنگ و آموزش اسلامی حکمت

حوزه/ جمعی از مدیران و نمایندگان جامعه‌ المصطفی، از مؤسسه دوره های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی الحکمه جامعه المصطفی بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،حجت الاسلام والمسلمین محسن ملک افضلی، در بازدید جمعی از مدیران و نمایندگان جامعه‌ المصطفی، از مؤسسه دوره های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی الحکمه، ضمن خیرمقدم به مدیران و نمایندگان جامعه‌ المصطفی (ص) در خارج کشور،گزارشی از طرح ها و اقدامات انجام شده در موسسه  ارائه کرد.
وی افزود : حدود 50 طرح و آیین نامه در زمینه های مختلف به تصویب رسیده و تعدادی از آنها اجرا شده و معدودی در حال اجرا است.
اصلاح ساختار موسسه، ارتقاء سطح سازمانی، تدوین نظام نامه جامع آموزشی، تدوین و ارسال سند جامع راهبردی موسسه، تدوین آیین نامه های جامع در بخش های مختلف، تعریف دوره های توریسم و گردشگری فرهنگی، ارتقاء سایت موسسه و اتوماسیون سازی سیستم ثبت نام از طریق سایت و تدوین 50 بسته های آموزشی از جمله فعالیت هایی بود که مدیر موسسه الحکمه به آن اشاره نمود.
همچنین برگزاری سمپوزیوم های آموزشی تخصصی، تاسیس و ابلاغ شش گروه علمی تخصصی و توسعه آموزش های کوتاه مدت مجازی برای دانش آموختگان از دیگر کارهای انجام شده بود که حجت الاسلام والمسلمین ملک افضلی به تشریح آنها پرداخت.
رییس موسسه الحکمه خاطر نشان کرد: تبدیل موسسه الحکمه به ستاد میانی دوره های آموزشی کوتاه مدت از جمله طرح هایی بوده که از سال گذشته پیگیری شده و در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.
وی تبدیل موسسه الحکمه به قطب آموزش های کوتاه مدت در جهان اسلام را از اهداف موسسه برشمرد و زمینه آن را شناسایی مراکز مشابه داخل و خارج کشور بیان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین ملک افضلی، استفاده بهینه از ظرفیت‌های نمایندگی های المصطفی (ص) جهت مشارکت در اجرای دوره‌های کوتاه مدت را از شاخص های عنوان و خاطر نشان کرد: درصدد اجرای طرح های کلیدی جهت ارتقای فعالیت های موسسه هستیم.
بازدید از نمایشگاه دست‌آوردهای مؤسسه و پخش تیزر تبلیغاتی مؤسسه الحکمه، از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha