جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عبداللطیف الهمیم

حوزه/ رئیس اوقاف اهل سنت عراق گفت: مجاهدان شجاع عراق در دفاع از خاک و مقدسات عراق خود را به امواج بلا سپردند تا اینکه توانستند موصل اسیر را آزاد کنند و امید را به دل های شهروندان بازگردانند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ عبداللطیف الهمیم رئیس اوقاف اهل سنت عراق با صدور پیامی، آزادسازی موصل را به حیدر العبادی نخست وزیر و مردم عراق تبریک گفت و افزود: اگر خون شهدای گرانبهای شهدا نبود، این پیروزی بزرگ محقق نمی شد.

در این بیانیه آمده است: مجاهدان شجاع عراق در دفاع از خاک و مقدسات عراق خود را به امواج بلا سپردند تا اینکه توانستند موصل اسیر را آزاد کنند و امید را به دل های شهروندان بازگردانند.

وی افزوده است: در این شرایط تلاش ما بر این است زخم های خود را التیام بخشیم، اما از یاد نمی بریم که بوستان های این شهر چگونه زیر چکمه های داعش به قبرستان تبدیل شد و هرگز چشم های شهدا و اشک های مادران و ناله های مردم اردوگاه ها و اشک های آوارگان و یتیمان را از یاد نمی بریم.

الهمیم گفت: ما آن روزهای هولناک و قساوت جلادانی را به که با خنجرهای کینه خود سر از تن مردم عراق جدا کردند از یاد نمی بریم و روز آزادسازی موصل تا ابد در دل مردم عراق جاودان خواهد ماند تا بهانه ای برای ترک تفرقه و روی آوردن به وحدت باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha