یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جواد جهانگیرزاده معاون اجرایی حرم مطهر حضرت معصومه(س) در جمع خبرنگاران

حوزه/ معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها گفت: بیش از ۸۰۰ فعالیت در قالب ۸۰ برنامه برای دهه کرامت امسال پیش‌بینی و جلسات مشخصی در این راستا برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، محمد جواد جهانگیرزاده ظهر امروز در ستاد تسهیلات زائرین استان قم که ویژه دهه کرامت در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه از ماه‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم برای دهه کرامت انجام شده است، اظهار کرد: بیش از 800 فعالیت در قالب 80 برنامه برای دهه کرامت امسال پیش‌بینی و جلسات مشخصی در این راستا برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های دهه کرامت با حضور شخصیت‌های برجسته ملی و استان در نسخین روز از این دهه آغاز می‌شود، اضافه کرد: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تولیت مقدس آستان قدس رضوی سخنران مراسم افتتاحیه برنامه‌های دهه کرامت خواهد بود.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها از اعزام سفیران کریمه اهل بیت(ع) به استان‌های مختلف کشور یاد کرد و گفت: هدف از حضور این افراد در استان‌های مختلف دیدار با نمایندگان ولی فقیه، مشارکت در برنامه‌های دهه کرامت و دیدار با خانواده‌های شهداست؛ دستگاه‌های اجرایی استان باید سفیران را حمایت کرده تا این افراد بتوانند به عنوان نماینده شهر مقدس و استان قم آثار مطلوبی را به دنبال داشته باشند.

وی بازدید از بیمارستان‌ها، آسایشگاه معلولین، خانواده‌های شهدا و غبارروبی مزار شهدای گمنام را از دیگر برنامه‌های سفیران کریمه در شهرهای مختلف برشمرد و ادامه داد: این افراد به برخی از کشورها نیز اعزام می‌شوند تا فعالیت‌های خود را در سطح بین‌المللی دنبال کنند.

جهانگیرزاده با بیان اینکه بیشتر برنامه‌های دهه کرامت به صورت مردمی برگزار می‌شود، عنوان کرد: جشن بزرگ مردمی کرامت در شب میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام‌الله علیها در میدان آستانه برگزار می‌شود که امیدواریم رسانه ملی در راستای انعکاس این برنامه اهتمام جدی داشته باشد.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به استقبال از کاروان زیر سایه خورشید و کاروان شاه چراغ در عصر شب میلاد بانوی کریمه اهل بیت(ع) در صحن صاحب‌الزمان(عج) مطرح کرد: با توجه به اینکه امسال دهه کرامت با عنوان «در شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم» برای روزهای مختلف این دهه نام‌گذاری‌های لازم انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه پویش مردمی برای فعالیت‌های دهه کرامت تشکیل شده است، اظهار کرد: امیدواریم در دهه کرامت با همکاری مجموعه‌های مختلف بتوانیم برنامه‌های مطلوبی را اجرایی کنیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha