دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام‌ حسنعلی عربی-مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان سمنان

حوزه/ مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان سمنان با اشاره به اینکه برخی با موضع‌گیری در برابر ارکان مؤثر نظام به‌ویژه شورای نگهبان آب به آسیاب دشمن می ریزند، تصریح کرد: این شورا مسئولیت بسیار حساس و کلیدی پاسداری از اسلامیت و جمهوریت نظام را برعهده دارد.

حجت‌الاسلام‌ حسنعلی عربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به جایگاه شورای نگهبان، اظهار داشت: یکی از نهادهای مهم و تأثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مسئولیت بسیار حساس و کلیدی پاسداری از اسلامیت و جمهوریت نظام را برعهده دارد، نهاد شورای نگهبان است.

مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان سمنان تصریح کرد: شورای نگهبان یک ‌نهاد ارزشی و ولایی محسوب می‌شود که همواره برای رفع نقایص احتمالی و جلوگیری از تفرقه در انتخابات‌ها و افزایش وحدت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تلاش است.

وی با بیان اینکه نظارت بر روند اجرای انتخابات‌های ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ازجمله وظایف شورای نگهبان است، افزود: این نهاد به‌عنوان یک سد محکم در برابر نفوذ دشمنان به ارکان اساسی نظام محسوب می‌شود.

حجت الاسلام عربی با بیان اینکه شورای نگهبان به‌هیچ‌عنوان در تائید و یا رد صلاحیت‌ها، دیدگاه جناحی، حزبی و یا گروهی ندارد، خاطرنشان کرد: در تأیید و رد صلاحیت‌های انتخابات‌های مختلف، شخصیت‌های مختلفی تأیید یا رد صلاحیت می‌شوند و ملاک عملکرد شورای نگهبان بر مبنای مر قانون است.

وی با اشاره به اینکه برخی با موضع‌گیری در برابر ارکان مؤثر نظام به‌ویژه شورای نگهبان آب به آسیاب دشمن می ریزند، تصریح کرد: موضع‌گیری در برابر نهادهای مهم و تأثیرگذار نظام نظیر شورای نگهبان و سپاه پاسداران دشمن‌ را شاد می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha