دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بررسی برنامه های کمیته‌ همکاری حوزه و آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ در جریان بازدید هیئت اعزامی دبیرخانه ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش به استان کهگیلویه و بویراحمد، برنامه ها و فعالیت های کمیته‌های استان و شهرستان ها و مناطق بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، در جریان بازدید هیئت اعزامی دبیرخانه ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش به استان کهگیلویه و بویراحمد، طی نشستی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش به عنوان نایب رئیس کمیته همکاری های استان، شورای معاونین اداره کل، روسا و معاونین پرورشی مناطق 13 گانه، برنامه ها و فعالیت های کمیته‌های شهرستانی و مناطق بررسی شد.

دکتر زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت های کمیته‌های شهرستانی، عقد تفاهم نامه بین استان و ستاد همکاری ها در 10 فعالیت و نیز تفاهم نامه استان و شهرستان ها در 7 فعالیت را موجب اعتلای فعالیت‌ها دانست.

حجت‌الاسلام حسین درودی، معاون امور استان های دبیرخانه ستاد همکاری ها نیز با اشاره به ضرورت و اهمیت همکاری دو نهاد حوزه و  آموزش و پرورش،به تشریح اهداف و وظایف کمیته همه استانی ستاد همکاری ها پرداخت.

مسعود بهرامي، مدیر دفتر تهران ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش  نیز برنامه های سالانه کمیته ها را تشریح و گزارشی از بازدید های روز گذشته از شهرستان ها و مناطق ارائه کرد.

نظری، مدیر آموزش و پرورش و نایب رئیس کمیته همکاری شهرستان باشت و ابراهیم پور، معاون پرورشی و دبیر کمیته همکاری شهرستان لنده هم به نمایندگی از اعضاء گزارشی از عملکرد و برنامه ها در سطح شهرستان ها و مناطق ارائه دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha