سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نماز

رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان از حضور و مشارکت فعال طلاب مدارس علمیه این استان در اجرای برنامه های ستاد اقامه نماز خبر داد.

حجت الاسلام عابدین دورویش پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه طلاب سطح 2 مدارس علمیه استان لرستان با شرکت در کارگاه های آموزشی ستاد اقامه نماز به تبلیغ فریضه واجب نماز در بین دانش آموزان می پردازند، گفت: طلاب پس از فراگیری آموزش های لازم زیر نظر اساتید مرکز تخصصی نماز در راستای تشویق و ترغیب دانش آموزان به نماز بویژه نماز اول وقت تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه امید می رود طلاب مدارس علمیه استان لرستان با مشارکت حداکثری خود ستاد اقامه نماز را در اجرای برنامه های مطلوب و اثرگذار یاری دهند، افزود: مبلغان و طلاب با ضریب نفوذ کلام خود می توانند در اشاعه و گسترش فرهنگ نماز در جامعه موثر باشند .

رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان در ادامه از برگزاری کارگاه توانمند سازی آموزشی تبلیغی برای ائمه جماعات ازنا خبر داد و خاطر نشان کرد: در این کارگاه آموزشی قریب به 45 نفر از ائمه جماعات شهرستان زیر نظر اساتید مرکز تخصصی نماز، آموزش های تخصصی تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز را فرا گرفتند.

حجت الاسلام درویش پور همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی راهکارهای تشویق نماز برای پرستاران و بهیاران زیر نظر مبلغان خبر داد و گفت: در این کارگاه ها نیز پرستاران و بهیاران با هدف تشویق بیماران به نماز اصول و سرفصل های آموزشی لازم را فرا می گیرند .

وی از شرکت قریب به 40 نفر از مربیان مهدکودک های استان در کارگاه آموزشی دعوت کودکان به نماز خبر داد و گفت: در این کارگاه با عنوان طرح «نیک» مربیان مهدهای کودک استان اصول آموزشی خلاقانه و معنوی را برای تشویق کودکان به نماز فرا می گیرند .

 رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد کارگاه ها و نشست های ستاد اقامه نماز روحانی محور هستند و با تدریس مبلغان برگزار می شود،  افزود:  روحانیون با برگزاری نشست ها و همایش های متعدد در طول سال برای خانواده ها، دانش آموزان، دانشجویان و ... در اشاعه و تعمیق فرهنگ نماز در جامعه تلاش می کنند .

 

 

  

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha