شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدرسه علمیه خواهران آمل

حوزه/ توجه به ورزش برای خواهران طلبه ضرورت بیشتری دارد، چرا که اگر می خواهیم نسل سالم، فعال و بانشاطی در آینده به جامعه تحویل دهیم، باید مادران سالم و با نشاط داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم مهربان، مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا (س) آمل در مراسم گرامیداشت هفته تربیت بدنی در این مدرسه بیان کرد: مسئله ورزش و تقویت نیروی جسمانی هم در کلام بزرگان دین آمده و هم خداوند متعال در آیاتی از قرآن کریم به این امر اشاره نموده است.

وی ادامه داد: وقتی انسان در سن جوانی است باید به تقویت نیرو و قدرت بدنی خود بپردازد، چرا که وقتی سن فرد از 40 سال گذشت، اگر از قدرت بدنی بالایی برخوردار نباشد، نیرویش به تحلیل رفته و نمی تواند به طور کامل از عبادات بهره معنوی ببرد.

خانم مهربان با اشاره به اهمیت ورزش بانوان از نظر کارشناسان، تصریح کرد: ضرورت ورزش برای خواهران طلبه بیشتر است، زیرا اگر می خواهیم نسل سالم، فعال و بانشاطی در آینده به جامعه تحویل دهیم، باید مادران سالم و با نشاط داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به این که روح، تابع جسم است، اگر جسم توان کافی نداشته باشد، روح هم خسته و کم توان می شود. پس باید جسم را تقویت نمود و به این مسئله اهمیت داد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا (س) آمل در پایان تأکید کرد: طلاب باید ورزش را جزء برنامه های هر روز خود قرار داده و یک زمانی را به انجام ورزش و نرمش اختصاص دهند.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha