چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
آمریکا

حوزه/ هر کسی که در طول تاریخ به استکبار جهانی اعتماد کرد شکست خورد و این شکست باید برای همه کسانی که به آمریکا اعتماد دارند درس عبرت باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مهدی کبیری شب گذشته در همایش استکبار ستیزی در حسینیه امام خامنه ای گلزار شهدای علی بن جعفر(ع)، گفت: بحمدالله در این روزها همه آحاد مردم ایران اسلامی رنگ و بوی اربعینی گرفتهاند و امیدواریم این واقعه عظیم پرشور اربعین تحقق پیدا کند.

وی افزود: شنبه هفته آینده روز 13 آبان و روز استکبار جهانی است؛ مرور فعالیت هایی که قرار است در بزرگداشت هرچه باشکوه تر این روز بزرگ انجام شود، هدف اصلی برگزاری این همایش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) بیان کرد: یکی از فرمایشات مهم مقام معظم رهبری در خصوص انقلاب اسلامی آن بوده که ارزش های انقلاب اسلامی از ارزش های دین اسلام قابل تفکیک نیست.

وی گفت: کسی نمی تواند بگوید که من انقلابی هستم و دین را قبول ندارم؛ همچنین کسی نیز نمی تواند دین دار باشد و انقلاب را نیز قبول نداشته باشد؛ زیرا ارزش های دینی همان ارزش های انقلابی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) بیان کرد: یکی از ارزش های مهم دینی مسأله استکبار ستیزی است؛ این مسئله از موضوعاتی است که خداوند در قرآن کریم به آن اشاره کرده و موضوعی تاریخی است و استکبار هرچند در ظاهر خود را خوب جلوه دهد، ولی نمی تواند هیچگاه خوی استکباری را کنار بگذارد؛ به رغم تلاش هایی که آمریکا برای خوب جلوه دادن خود انجام می دهد نمی توانند خوی پلید استکباری خود را کنار بگذارند.

وی گفت: در این روز باید همه آحاد مردم را همراه کرده و شعار مرگ بر آمریکا را پرطنین تر از هرسال به گوش جهانیان برسانیم؛ به خصوص این که امسال یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا نیز مسبب خواهد شد که گروه های مختلف مردم نفرت خود را از آمریکای استکبارگر فریاد بزنند.

وی تصریح کرد: هر کسی که در طول تاریخ به استکبار جهانی اعتماد کرد شکست خورد و این شکست باید برای همه کسانی که به آمریکا اعتماد دارند، درس عبرت باشد.      

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha