شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری

حوزه/ مسئول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که با تحریم سپاه از سوی آمریکایی ها چیزی از عظمت و اقتدار این نیروهای مقتدر مردمی کاسته نخواهد شد، تصریح کرد: به طور حتم با این تحریم جدید سپاه با عزت و اقتدار بیشتری اهداف خود را دنبال خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسئول حوزه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی مرکز استان به تحریم های جدید آمریکایی ها علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: این گونه تحریم ها هیچ تأثیری در اراده و عزم ملت ایران نخواهند داشت.

وی با بیان این که آمریکایی ها بار دیگر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان دادند، افزود: این رفتار آمریکایی ها نشان داد که این کشور به هیچ معاهده بین المللی پایبند نیست.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران پایانی ندارد و هر روز با شیوه ای جدید دنبال می شود، تصریح کرد: آمریکایی ها باید بدانند که ملت ایران با تهدید و تحریم هیچ گاه زیر بار زیاده های دشمنان نخواهند رفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که تحریم ها دشمنان علیه ایران تنها ملت ایران را هوشیار تر می کند و زمینه پیشرفت و توسعه کشورمان را فراهم خواهد کرد، گفت: این ملت حدود 40 سال است که مورد تحریم های ظالمانه غرب قرار گرفته و چیز تازه ای نیست.

وی با اشاره به این که آمریکایی ها برای رسیدن به منافع خود دست به هر جنایت و اقدام ضد انسانی می زنند، تصریح کرد: کشتار و بحران امروز در سوریه، عراق و یمن نتیجه زیاده خواهی های آمریکایی ها در طی سال های اخیر است.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که آمریکا برای تحقق منافع استکباری و غیر مشروع خود همه معاهدات و قراردادهای بین المللی را نیز زیر پا خواهد گذاشت، بیان داشت: این کشور در سال های اخیر ثابت کرده که به هیچ پیمان و قراردادی پایبند نیست و به راحتی همه آنها را زیر پای می گذارد.

مسئول حوزه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری با محکوم کردن تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی آمریکایی ها این اقدام آنها را نشان دهنده نقش آفرینی و اقتدار سپاه همیشه سرافراز انقلاب اسلامی ایران در عرصه ها و صحنه های مختلف دانست.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که با تحریم سپاه از سوی آمریکایی ها چیزی از عظمت و اقتدار این نیروهای مقتدر مردمی کاسته نخواهد شد، تصریح کرد: به طور حتم با این تحریم جدید سپاه با عزت و اقتدار بیشتری اهداف خود را دنبال خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها شکست سنگینی در برابر سپاه خوردند، خاطرنشان کرد: موفقیت های چشمگیر جبهه مقاومت در منطقه به دلیل حضور مقتدرانه سپاه در مقابله با توطئه تکفیری های مورد حمایت آمریکایی ها است.

مسئول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که آمریکا به دنبال راهبردی برای نفوذ به کشور است، گفت: ایادی استکباری تلاش دارند تا با نفوذ فرهنگی برای استحاله جبهه انقلابی گام بردارند که همگان باید هوشیار و مراقب باشند.

وی با بیان این که بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری نظام اسلامی را در مسیر عزت و اقتدار قرار می دهد، گفت: همگان باید تلاش کنند تا با آگاهی و هوشیاری در مسیر بهره گیری از تدابیر ارزشمند ولایت فقیه و ترویج ارزش ها و آرمان های والای نظام اسلامی گام بردارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران هیچ گاه از لبخند های آمریکایی ها شاد و خوشحال نخواهند شد، گفت: عملکرد آمریکایی ها در چهار دهه اخیر همواره با توطئه و نیرنگ علیه ملت ولایت مدار ایران اسلامی همراه بوده است.   

حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه با آمریکا سازش نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: سازش با آمریکایی ها به معنای معامله کردن با ارزش های دینی است که این کار بردگی و شکست را در پی خواهد داشت.

مسئول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که ملت ایران هیچ گاه زیر بار ظلم و استکبار نخواهند رفت، تصریح کرد: این ملت با همه توان و اقتدار در برابر توطئه های دشمنان به ویژه آمریکایی ها خواهد ایستاد و از آرمان های انقلاب دفاع خواهد کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha