جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 چاپ بیش از نیم میلیون منشورات اعتقادی برای زائرین اربعین حسینی

حوزه/ شعبه تبلیغ دینی وابسته به آستان مقدس علوی با آغاز حضور میلیونی زائرین در حرم امیر المؤمنین (علیه السلام) و پیش از حرکت به سمت کربلا برای زیارت خاصه اربعین، برنامه چاپ منشورات اعتقادی خود را آغاز کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شعبه تبلیغ دینی وابسته به آستان مقدس علوی با آغاز حضور میلیونی زائرین در حرم امیر المؤمنین (علیه السلام) و پیش از حرکت به سمت کربلا برای زیارت خاصه اربعین، برنامه چاپ منشورات اعتقادی خود را آغاز کرده است.

شیخ محمد الماجدی مسئول شعبه تبلیغ دینی گفت: این شعبه در این ماه به مناسبت زیارت اربعین امام حسین (ع) نزدیک به 700 هزار منشورات را به چاپ رسانده و این منشورات در خلال زیارت اربعین به زائرین تقدیم می شود  و هدف از این کار آگاه سازی زائران گرامی است.

شیخ الماجدی افزود: منشورات ماه صفر شامل عناوین مختلفی بوده است که از جمله آن ها موارد زیر است: مجله الیقین شماره 22- مجله بیوت المتقین عدد 48 – توصیه نامه آیت الله سیستانی برای زائرین اربعین به زبان فارسی و عربی – کتابچه زیارت امین الله، زیارت عاشورا و زیارت اربعین – فقه الزائر مشتمل بر مسائل مبتلا به زائر به زبان فارسی و عربی (برای آقایان و خانم ها) – آداب زیارت به زبان عربی و فارسی – طهارت های سه گانه (الطهارات الثلاث).

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha