شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حسینی

حوزه/ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برخی اظهار نظرها در رابطه با وضعیت مسکن مهر مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت: معمولا در این نوع حادثه ها که خانواده ها از لحاظ روحی و جسمی در سخت ترین فشارها قرار دارند نباید با بیان حرف هایی با اغراض سیاسی، داغ مردم را تازه کرد.

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، ضمن تسلیت حادثه تاسف بار زلزله اخیر در استان کرمانشاه و جان باختن تعداد زیادی از هموطنان در این حادثه، گفت: زمانی در دوران دفاع مقدس همین مردم استان های غربی کشور با شجاعت و دلاوری و تقدیم شهدای والامقام به نظام مقدس جمهوری اسلامی، اجازه تعدی  دشمنان به این خاک مقدس را ندادند و امروز وظیفه ملت ایران است که به یاری آسیب دیدگان و مصیبت زدگان این حادثه تلخ بشتابند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی با همراهی خوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،ارتش جمهوری اسلامی، بسیج، هلال احمر، و ... توانستند باردیگر وفاداری خود را در مسئله تاسف بار زلزله اخیر به خوبی نشان دهند که جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: حضور مقام معظم رهبری در بین زلزله زدگان، نشان داد که رهبر معظم انقلاب، مسئولان عالی کشور و همه ملت ایران تلاش خود را برای ساختن و آبادانی مناطق زلزله زده بکار می گیرند.

حجت الاسلام حسینی به برخی اظهار نظرها در رابطه با وضعیت مسکن مهر مناطق زلزله زده اشاره کرد و بیان داشت: معمولا در این نوع حادثه ها که خانواده ها از لحاظ روحی و جسمی در سخت ترین فشارها قرار دارند نباید با بیان حرف هایی با اغراض سیاسی، داغ مردم را تازه کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha