یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بسیج

حوزه/ مسؤول بسیج مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر گفت: ترویج گفتمان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب از اساسی ترین کار در پایگاه های مقاومت بسیج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام غلامرضا حسینی مقدم، عصر روز گذشته در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بنا به فرمان امام خمینی(ره) بسیج طلاب در 2 آذر ماه سال 1367 شکل گرفت و الحمدلله از زمان شکل گیری تاکنون ثمرات خوبی را برای نظام اسلامی داشته است.

مسؤول بسیج مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر به اهداف شکل گیری این پایگاه مقاومت بسیج در این مدرسه اشاره کرد و افزود: تجدید میثاق با آرمان های رهبر معظم انقلاب و ترویج گفتمان امام خمینی(ره) از اساسی ترین کار در پایگاه های مقاومت بسیج است که بر این اساس پایگاه مقاومت امام خمینی(ره) توانسته یک قرارگاه تبلیغی و فرهنگی را در مدرسه علمیه بوشهر تشکیل دهد.

وی به برخی فعالیت های این پایگاه مقاومت بسیج اشاره کرد و ابراز داشت: سازماندهی طلاب در مساجد و برخی مدارس شهر یکی از کارهای این پایگاه مقاومت بسیج است که با توجه به اینکه تعداد 50 طلبه معمم در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند و اغلب در ادارات استان به کار تبلیغی خود می پردازند توانستیم از این تعداد پنج طلبه معمم را از ادارات خارج و به مدارس شهر اعزام کنیم تا هر کدام به همراه یک طلبه غیر معمم فعالیت های فرهنگی و تبلیغی خود را در مدرسه انجام دهند.

حجت الاسلام حسینی مقدم از برگزاری کارگاه های سبک تبلیغ ویژه طلاب معمم خبر داد و گفت: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفت چند کارگاه را ویژه طلابی که در مدارس فعالیت های فرهنگی و تبلیغی انجام می دهند، تشکیل شد.

مسؤول بسیج مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر از تشکیل گروه فرهنگی تبلیغی در این مدرسه  خبر داد و اظهار داشت: این گروه می تواند در سراسر کشور برنامه های تبلیغی را اجرا کند و نمونه آن را اخیراً در پیاده روی ولایت که در سالروز شهادت امام رضا(ع) در برازجان برگزار شد مشاهده کردیم.

وی، یکی از برنامه های آینده پایگاه مقاومت بسیج مدرسه علمیه امام خمینی(ره) را تقویت اردوهای جهادی عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha