جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طلاب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، از برگزاری نمایشگاه «بعد از داعش نوبت اسرائیل است» خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ضمن تبریک پیروزی های اخیر جبهه مقاومت، گفت: با آزاد سازی بوکمال آخرین قلعه داعش و پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی- صهیونیستی و برافراشتن پرچم سوریه، پایان این شجره خبیثه ملعونه دوباره به تن مظلومان  و روح شهدای مدافع حرم آرامش بخشید.

وی با اشاره به حمایت ها و پشتیبانی های لجستیکی و نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دوستان منطقه ای آنها از داعش، خاطر نشان شد: هر چند با مجاهدت های مردمی در کشورهای عراق و سوریه به فرماندهی سردار سلیمانی و شهادت دلیر مردان مدافع حرم، پیکره داعش هزار پاره شد، اما نمی توان شکست های اخیر را پایان توطئه های سردمداران استکبار جهانی دانست، چرا که آنها به انحاء مختلف برای به آتش کشیدن کشورهایاسلامی تلاش خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین در رابطه با برگزاری  نمایشگاه  «بعد از  داعش نوبت اسرائیل است»، گفت: طلاب و اساتید حوزه علمیه قزوین به پاس قدردانی از تلاش های ارزشمند سردار سلیمانی و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای مدافع حرم،  نمایشگاه  «بعد از  داعش نوبت اسرائیل است» را برپا کرده اند تا بخشی از زحمات و تلاش های این عزیزان را ارج نماییم.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه علاوه بر اهدای گل و شیرینی به آحاد مردم به پاس این پیروزی بزرگ، مسابقه فرهنگی نیز برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha