شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
دیدار با خانواده شهید

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی به همراه معاون امور طلاب حوزه علمیه استان قزوین با حضور در منزل شهید ذوالفقاری، با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی به همراه معاون امور طلاب حوزه علمیه استان قزوین با حضور در منزل شهید ذوالفقاری، با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین عباسی در این دیدار به نقش ارزشمند شهداد ر نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: خداوند در برابر نثار خون و جان شهدا، بهشت را به آنها هدیه کرده و وعده‌هایی که خداوند داده حق است.

وی با بیان این که خداوند با شهدا معامله کردند، افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از خون پاک شهدا است و این انقلاب رنگ و بوی دینی و الهی داشت و خود خداوند با وجود این همه دشمن و مخالف، ایران را حفظ کرد و انقلاب به پیروزی رسید.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می تواند آرمان و اهداف شهدا را به نسل جوان جامعه معرفی و آنان را برای ادامه این مسیر تشویق كند، لذا باید از تمام ظرفیت ها برای ترویج بیش از پیش این فرهنگ برجسته و ارزشمند در جامعه به ویژه میان نوجوانان و جوانان بهره گرفت.

سپس حجت الاسلام احمد ذوالفقاری، برادر شهید ذوالفقاری نیز در این دیدار در رابطه با شهدای دوران دفاع مقدس، بیان داشت: کسانی که در انقلاب حماسه آفریدند و به فیض شهادت رسیدند، راه حق را شناختند و گلزار مطهر آنان در واقع اسنادی برای رسوایی دشمنان اسلام و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین تصریح کرد: شهدا مظهر ایثار و الگوی کاملی برای مسئولین و مردم بوده و سرمشقی برای همه هستند، لذا نباید فرهنگ غنی و ناب ایثار و شهادت در کشور فراموش شود، چراکه نسل امروز دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیده اند، بنابراین باید دستاوردهای انقلاب به خوبی برای جوانان تبیین شود.

وی افزود: امروز که دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خوبی اشاعه و ترویج شود.

مدیر مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین بیان داشت: شهدا با نفس خود مبارزه کردند و توانستند با غلبه بر آن و نثار جان خود، در پیشگاه خداوند متعال عزیز و صاحب مقام و منزلت شوند

حجت الاسلام ذوالفقاری از نحوه شهادت برادر خود و چشم انتظاری برای بازگشت پیکر برادر خود پس از 30 سال مطالبی بیان نکرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha