جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بسیج طلاب همدان

حوزه/ امروز با گذشت قریب به چهار دهه از انقلاب اسلامی بسیجیانی پرورش یافته اند که دیوار مستحکمی مقابل ولنگاری های فرهنگی و نفوذی هایی هستند که هدفی جز لیبرالیزه کردن نظام مقدس اسلامی ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون همدان به مناسبت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل، در بیانیه ای آورده است: واژه بسیج و بسیجی تداعی گر ایثار و عشق و دلاوری است، واژه ای که با شنیدن آن همواره ذهن آدمی و انسان های بزرگ و الهی را تجسم می کند.

آری بسیج معنایی از جنس خدائی شدن دارد، و تفکری است زنده و پویا که اگر به درستی در جامعه ای حاکم شود آن را از تمامی آفات و توطئه ها محافظت می کند و امام عزیز ما چه خوب فرمود : بسیج لشکر مخلص خداست و بسیجیان برخود می بالند که شیعه ی اول بسیجی عالم یعنی امام علی (علیه السلام) هستند.

امروزه نقش آفرینی بسیجیان مخلص در عرصه هایی مانند علم و فناوری، جهادی، فرهنگی و سازندگی غیر قابل انکار بوده و ثمرات حضور پر برکت بسیج در این عرصه ها روز به روز بیشتر نمایان می شود.

امروز با گذشت قریب به چهار دهه از انقلاب اسلامی بسیجیانی پرورش یافته اند که دیوار مستحکمی مقابل ولنگاری های فرهنگی و نفوذی هایی هستند که هدفی جز لیبرالیزه کردن نظام مقدس اسلامی ندارند.

بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با گرامی داشت هفته پر برکت بسیج و تبریک به آحاد بسیجیان کشور خود را متعهد می داند که هرگز از آرمان های نظام و انقلاب منحرف نشده و گفتمان امام(ره) و رهبری را به عنوان خط شاخص قرار داده و با هر گونه تحریف آن مقابله کرده و از مدافعان بصیر نظام و انقلاب باشد.

 ما معتقدیم همان طور که در طول سالیان متمادی و در عرصه های مختلف همچون انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دیگر زمان های حساس تفکر بسیجی اکسیر پیروزی و غلبه ما بر مشکلات بوده است.

امروز نیز در تمامی جبهه ها که مهمترین آن ها در عصر کنونی جنگ نرم است، همین تفکر می تواند رمز پیروزی و غلبه بر توطئه دشمنان ایران اسلامی مان باشد، چرا که تفکر بسیجی تفکری بسیار والا و بزرگ است.

والسلام علی من اتبع الهدی

بسیج طلاب وروحانیون استان همدان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha