یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
میناپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: جشنواره علامه حلی(ره) جرات، شهامت و فرصت تحقیق و پژوهش را برای مبلغان جوان حوزه های علمیه فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور، صبح امروز در آئين اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی، در سالن همایش جهاد کشاورزی استان، با تبریک آغاز ولایت امام عصر(عج) و هفته بسیج، گفت: بسیجیان و طلاب باید با تمام توان در راه حفظ آرمان های اسلام و شهدا قدم بردارند و با انگیزه الهی در جهت ایجاد تمدن اسلامی رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان باید با تقویت بنیه علمی در عرصه جهانی از مکتب و ارزش های الهی حراست نمایند، افزود: مبلغان باید با دغدغه و دلسوزی در راه کسب علم و تهذیب نفس برای تبلیغ اهداف و آرمان های اسلام و انقلاب تلاش نمایند.

رئيس شورای جشنواره استانی علامه حلی (ره) لرستان با اشاره به اینکه این جشنواره آثار و برکات فراوانی از لحاظ علمی دارد، اظهار کرد: برگزاری جشنواره های علمی از جمله علامه حلی(ره) به طلاب و مبلغان پژوهشگر جرات و جسارت پژوهش علمی را هدیه نموده و امید می رود طلاب و مبلغان با انگیزه و شور و اشتیاق در راستای ثبت آثار پژوهشی فاخر قدم بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به اینکه طلاب و پژوهشگران جوان باید با شور و اشتیاق در راه کسب معارف اسلامی و تحقیق و پژوهش کاربردی همت خود را مضاعف نمایند، خاطر نشان کرد: حوزه های علمیه باید در راستای بالندگی و پویایی علمی متون دینی و سیره اهل بیت(ع) پژوهش های کاربردی خود را انجام دهند.

وی در پایان با اشاره به اینکه جشنواره استانی علامه حلی(ره) امسال برای اولین بار در استان لرستان برگزار شده است گفت: با همت و تعامل خوب مدیر حوزه علمیه خواهران و مدیران مدارس علمیه استان لرستان امسال شاهد افزایش ارسال آثار پژوهشی توسط طلاب و مبلغان جوان در حوزه های علمیه خواهران و برادران استان هستیم که امید می رود برگزاری این جشنواره بصورت استانی در مراکز استان ها در جهت تقویت و انگیزه طلاب جوان برای خلق آثار پژوهشی موثر باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha