چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 432770
۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
جویبار

حوزه/ نشست بصیرتی با عنوان «طلاب بسیجی و بصیرت سیاسی» با هدف آشنایی طلاب با اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و بسیج و لزوم تداوم خط ولایت، در مدرسه علمیه الزهرا (س) جویبار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، آقای رضائیان، تحلیل گر مسائل سیاسی و عقیدتی سپاه کربلای استان مازندران در این نشست، با اشاره به اهدف تشکیل این گروه توسط امام گفت: بسیج یعنی آماده بودن و بسیجی یعنی آمادگی داشتن در همه زمینه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، و ...، لذا هر طلبه باید یک بسیجی به تمام معنا باشد تا در هر زمانی که جامعه با مشکلی برخورد کرد با آمادگی کامل در صحنه حضور داشته باشد .

وی، حضور فعال در سازندگی فرهنگی جامعه مانند فعّالیت در فضای مجازی، پاسخ گویی به شبهات دینی، بصیرت افزایی و... از مهمترین وظایف طلاب بسیجی می باشد، افزود: ولایت مداری، اولین درس بسیج است، لذا باید همواره ولایت را به عنوان چراغ راه در مسیر زندگی قرار دهیم. دومین درس بسیج، تحرک و پویایی در مسیر انقلاب است. الگو بودن بسیجی درس دیگر بسیج است و در نهایت درس آخر  هم دشمن شناسی و دشمن ستیزی است.

رضائیان در پایان خاطر نشان کرد: وجود مشکلات نباید بهانه ای باشد که طلاب به حالت خمودگی و انفعال دچار شوند، بلکه باید آمادگی خود را در تمام زمینه ها بروز و ظهور داده و در مقابل مشکلات ایستادگی و مبارزه کنند.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha