جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین برته

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین برته، گفت: محتوای تولیدی اخبار حوزه در چند ماه اخیر رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، امروز در نشست مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه با مدیران و کارکنان این مرکز که در نمازخانه خبرگزاری حوزه برگزار شد، عنوان کرد: محتوای تولیدی اخبار حوزه در چند ماه اخیر رشد قابل توجهی داشته است.

سرپرست مدیریت رسانه و اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه، با تقدیر از اصحاب رسانه، افزود: فرصت های بالنده ای که در اختیار رسانه ها در ارتباط با حوزه قرار دارد، در تاریخ شیعه چنین سطح دسترسی و چنین ظرفیت‌هایی بی‌سابقه بوده و این فرصتی ارزشمند است.

وی تصریح کرد: ما در محضر حضرت ولی‌عصر(عج) می گوییم توان ما کم است و رسالتی که بر دوش خود احساس می کنیم، فراتر از توان ماست، اما امید، پناه، پشتیبانی و ارشاد و دعای شما، ما را دلگرم می کند.

حجت الاسلام والمسلمین برته، خاطرنشان کرد: امید است، حجت حق به روشنی، حمایت های خود را در حق رسانه کوچک داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای خوبی در حوزه رسانه و بین الملل اتفاق افتاده که امید است تداوم داشته باشد. روند محتوای تولیدی اخبار، رو به افزایش بوده و زحمات بسیار، در این عرصه مشهود است.

سرپرست مدیریت رسانه و اطلاع‌رسانی حوزه‌، عنوان کرد: طبق بررسی های انجام شده، محتوای تولیدی اخبار، افزایش یافته که در چندماه اخیر با وجود کاهش نیروی انسانی دستاورد خوبی بوده است.

وی بیان کرد: در برخی از حوزه ها، تلاش بیشتری شده است و در ویژه‌نامه‌ها و قطب‌های استانی برای خبرگزاری دست به تلاش زده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین برته، عنوان کرد: این هفته، رونمایی از پرتال جدید ارزیابی اخبار و شاخصه های کیفی را خواهیم داشت که زحمت سردبیران و دبیران سرویس های خبری است.

وی با ابراز قدردانی از زحمات دبیران، خبرنگاران و سایر اعضای مجموعه اطلاع رسانی حوزه، گفت: همچنین باید از آیت الله اعرافی و حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری، که با وجود کمبودهای مالی، حمایت‌های همه جانبه در تأمین امکانات داشته اند، قدردانی کنم؛ مدیر حوزه های علمیه، در بسیاری از موارد، شخصاً وارد شده و دستور پیگیری داده است.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha