یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز وحدت، بزرگترین و اصلی ترین سرمایه مسلمین است و تنها با وحدت می توان در مقابل توطئه های دشمنان و بدخواهان ایستاد و از دسیسه های آنان رهایی یافت.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به اهمیت هفته وحدت در جهان اسلام و نیز تبریک سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص)، اظهار داشت: جایگاه پیامبر اکرم(ص) تا جایی والاست که همواره خداوند متعال بر ایشان درود می فرستند و به مومنان نیز به کرار در قرآن کریم بر فرستادن درود بر خاتم الانبیاء تاکید فرموده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: رفتاری که امروز ما داریم موجب خرسندی و یا ناخرسندی نبی مکرم اسلام(ص) می شود، لذا باید اعمال و نیات خود را در صراط مستقیم قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه مسلمان باید در چارچوب قرآن و دین خدا باشند، افزود: پیامبر اکرم (ص) عمر پربار خود را برای هدایت و ایجاد وحدت بین مسلمین وقف نمود، لذا باید در مسیر سیره ایشان حرکت کنیم و از تفرقه و چند دستگی به شدت دوری نماییم.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه پیامبر خدا به امت صالح خود عشق می ورزند، عنوان کرد: جایگاه رسول خدا به حدی بالاست که آنچه خداوند متعال بر ما رحمت نموده است همه از برکت وجود حضرت محمد (ص) می باشد.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم آورده اند که به یمن و برکت رسول خدا (ص) برادر شده اید، لذا باید قدر این رحمت الهی را مسلمین به خوبی درک کنند، پس بیاییم و با وحدت خود در مقابل دشمنان رسول خدا بایستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان داشت: امروز وحدت بزرگترین و اصلی ترین سرمایه مسلمین است و تنها با وحدت است که می توان در مقابل توطئه های دشمنان و بدخواهان ایستادگی کنیم و از دسیسه های آنان رهایی یابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha