جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبد اللهی با بیان این که دشمن برای از بین بردن وحدت و همبستگی مسلمانان در انقلاب و جوامع دیگر سرمایه گذاری هایی را انجام داده است، گفت: داعش سرمایه گذاری دشمنان برای از بین بردن همبستگی مسلمانان بود و اين گروه تروریستی با برنامه اي از پيش تعيين شده، قد علم كرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالمحمود عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» دراصفهان پیرامون هفته وحدت بایدهاو نبایدهای آن، اظهار کرد: باتوجه به اینکه در هر حرکتی چند رکن اساسی لازم  است، یکپارچگی و وحدت و همراهی قرآن و پیروی از دستورات پیامبر توانایی ما را برای مقابله با گروه های دشمنان بیشتر می کند.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که دشمن برای از بین بردن وحدت و همبستگی مسلمانان در انقلاب و جوامع دیگر سرمایه گذاری هایی را انجام داده است، افزود: داعش سرمایه گذاری دشمنان برای از بین بردن همبستگی مسلمانان بود و اين گروه تروریستی با برنامه اي از پيش تعيين شده، قد علم كرد.

وی بیان کرد: هفته وحدت یک محور مهم  و اساسی برای جوامع اسلامی در تمام نقاط جهان به شمار می آید و با تکیه بردستورات پیامبر(ص) و ائمه اطها(ع) می توان این همبستگی و  را به بهترین نحو ایجاد و تقویت کرد.

نمانده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، پیامبر(ص) را محور وحدت عامه دانست و گفت: تمام علمای اهل سنت و شیعه با تکیه بر روی  اسلام، محبت و مودت اهل بیت(ع) که در  دین بسیار بر آن اشاره شده می توانند این وحدت و هماهنگی و یکپارچگی را خود تقویت کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: رسالت پیامبر اکرم(ص) و مرجعیت فکری اهل بیت(ع) محور وحدت و همبستگی است و  دلیل مهم دانستن هفته وحدت از سوی مقام معظم رهبری، حضور این دو اصل مهم در محوریت این وحدت است، لذا باید به حبل الله که ابزاری برای پیشرفت و سعادتمند شدن اخروی است، نگاه ویژه ای داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha