شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزه علمیه خواهران مازندران؛ علامه حلی

حوزه/ ۳۵ اثر ازخواهران طلبه مازندرانی در دومین جشنواره علامه حلی مازندران برگزیده شد.

خانم فاطمه اردشیری معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ساری، بیان کرد: در سال جاری حوزه علمیه خواهران مازندران با همکاری مدیریت حوزه علمیه برادران استان و مدیریت برادران بابل دومین جشنواره علامه حلی استان را برگزار کرد که این جشنواره در سال جاری نسبت به اولین دوره در سال گذشته، رشد و پیشرفت خوبی داشت.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره علامه حلی مازندران اعلام کرد: تقویت و رشد نشاط علمی، گسترش روحیه تحقیق در طلاب و فضلا، شناسایی نخبگان و پژوهشگران، افزایش سطح مشارکت و رقابت میان طلاب و هدایت حوزویان به سمت نیازها و اولویت‌های نظام از جمله اهداف مهم این جشنواره است.

وی در ادامه اظهار کرد: در این دوره از جشنواره علامه حلی تعداد 1059 اثر به دبیرخانه رسید که از این تعداد 476 نفر از حوزه خواهران استان، 288نفر از مدیریت مازندران و 295 نفر از طلاب حوزه بابل بودند.

 اردشیری تصریح کرد: از میان آثار ارسالی به دومین جشنواره علامه حلی مازندران، 35 اثر از طلاب خواهر و 6 اثر از طلاب مدیریت برادران بابل و 19 اثر از طلاب مدیریت مازندران به مرحله استانی راه یافتند که در اختتامیه این جشنواره از آنها تقدیر به عمل آمد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران در پایان خاطر نشان کرد: در جشنواره علامه حلی استانی، آثار پژوهشی خواهران و برادران در قالب‌های مختلفی مانند مقاله، کتاب، پایان‌نامه و تحقیقات پایانی و به طور عمده در 10 رشته  از جمله اخلاق و تربیت، کلام و عقائد، تفسیری و علوم قرآنی و...به نگارش درآمده است.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha