جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
استاد رشاد

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه تهران با تسلیت ارتحال آیت الله حائری شیرازی، تصریح کرد: ذهن زاینده و نقاد، ذوق ادبي سرشار، زبان دل‌نشین، زندگی زاهدانه، انقلابی‌‌گري و معاشرت صمیمانه با توده‌‌ی مردم، از ویژگی‌های برجسته‌‌ی آن مرحوم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران؛ متن پیام تسلیت استادعلی اکبر رشاد، رئیس شورای حوزه علمیه تهران،  در ادامه می آید:

 إنا لله و إنا الیه راجعون

خبر رحلت عالم مجاهد و زاهد، روحاني خلیق و خدوم، آیت الله محیي الدین حائری شیرازی‌(قدّس سرّه) مایه‌‌ی تاسف و تاثر جامعه‌‌ی دینی و علاقه‌‌مندان به آن شخصیت بزرگوار گردید.

ایشان که از تلامذه‌ی حضرت امام خمیني و پیشگامان و زجرکشیدگان دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی بود، عمر بلند و پربرکت خویش را، سخاوتمندانه صرف خدمات دینی و اجتماعي و پشتیبانی بی‌‌دریغ از رهبری حضرت امام خمینی(قده) و آرمان‌های انقلاب اسلامی و همراهي با رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله) کرد. ذهن زاینده و نقاد، ذوق ادبي سرشار، زبان دل‌نشین و زندگی زاهدانه، انقلابی‌‌گري و معاشرت صمیمانه با توده‌‌ی مردم، از ویژگی‌های برجسته‌‌ی آن مرحوم بود.

این بنده‌ی کمترین، این ضایعه‌ی مولمه را، از سوی خود و شورا و مرکز مدیریت حوزه، مدرسان مدارس علمیه‌ی استان تهران، و نیز مسئولان و اعضای هیات علمی پژوهشگاه، به محضر مبارک حضرت بقية الله (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و سایر مراجع عظام تقلید(دام ظلهم)، حوزه‌‌های علمیه، شاگردان و فرزندان سوگمند آن راحل رستگار تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای بازماندگانش صبر و سلامت، و برای آن فقید سعید، غفران و حشر با اولیاء الاهي را مسئلت می‌دارم. 313/42

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha