جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماموستا مصطفی محمودی-امام جمعه پیرانشهر

حوزه/ امام جمعه پیرانشهر گفت: در حماسه ۹ دی دشمن متوجه شد که پیروی از ولایت فقیه در ایران اسلامی موضوع، دائمی و ابدی است که مردم همیشه پشتیبان رهبر معظم انقلاب هستند.

ماموستا مصطفی محمودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به اهمیت حماسه 9 دی، اظهار داشت: پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88، فتنه ای در کشور به وجود آمد که پشتیبان آن، آمریکایی ها و انگلیسی ها بودند.

امام جمعه پیرانشهر ادامه داد: ایادی استکبار و فتنه گران، وضعیت کشور را ناامن کرده و در تهران مردم را تحریک و ضمن توهین به عکس امام خمینی(ره)، مغازه ها و مساجد را آتش زده و به روز عاشورا توهین کردند، تا اینکه این وضعیت سبب شد، مردم بابصیرت ایران اسلامی که احساس می کردند کشور ممکن است دوباره به دست استعمارگران افتاده و دشمن بر ایران مسلط شود، به میدان آمده و حماسه 9 دی را خلق کردند.

وی افزود: ۹ دی ۸۸، مردم بار دیگر با ولایت فقیه تجدید میثاق کرده و آن را بر هر چیز دیگری برتری دادند و این خود سبب شد که فتنه به طور کامل خاموش شده و به دشمن ثابت شود که با وحدت و اتحاد ایرانیان نمی توانند کاری از پیش ببرند.

ماموستا محمودی با تاکید بر اینکه 9 دی نماد اقتدار نظام اسلامی است، اذعان داشت:  دشمن متوجه شد که پیروی از ولایت فقیه در ایران اسلامی موضوع، دائمی و ابدی است که مردم همیشه پشتیبان رهبر معظم انقلاب هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha