شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی

حوزه/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک میلاد حضرت مسیح(ع)، تصریح کرد: ایشان همچون تمام انبیای عظام الهی، مبشر سعادت بشر و حامل پرچم توحید و تکریم انسان بود، پیام نجات بخشی که بشریت بیش از همیشه به آن نیازمند است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، در پیامی با تبریک میلاد حضرت مسیح(ع)، تصریح کرد: ایشان همچون تمام انبیای عظام الهی، مبشر سعادت بشر و حامل پرچم توحید و تکریم انسان بود، پیام نجات بخشی که بشریت بیش از همیشه به آن نیازمند است

تولیت آستان قدس رضوی یادآور شد: در جهان معاصر، قدرت‌های استکباری در زیر نام و پوشش مسیحیت، بی‌خبر از تعالیم آن حضرت، هر روز بیش از پیش، بر ظلم و ستم خود به ملت‌ها و مظلومان عالم می‌افزایند.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

سالروز میلاد حضرت مسیح(علیه‌السلام)؛ کلمه خداوند و بنده برگزیده او را به عموم مؤمنان جهان، به‌ویژه هم‌میهنان مسیحی تبریک می‌گویم.

ایشان همچون تمام انبیای عظام الهی، مبشر سعادت بشر و حامل پرچم توحید و تکریم انسان بود، پیام نجات بخشی که بشریت بیش از همیشه به آن نیازمند است؛ چرا که در جهان معاصر، قدرت‌های استکباری در زیر نام و پوشش مسیحیت، بی‌خبر از تعالیم آن حضرت، هر روز بیش از پیش، بر ظلم و ستم خود به ملت‌ها و مظلومان عالم می‌افزایند. حال آن که حق طلبی در اعماق وجود تمام انسان‌های نیک سرشت، خاموشی ناپذیر است و در همه جای عالم، مردم به دنبال عدالتی هستند که در سایه توجه به معنویات و تمدنی به نام دین و ارزش‌های الهی محقق خواهد شد.

از خداوند متعال، در جوار مضجع نورانی حجتش، حضرت ثامن الحجج(ع)، مسئلت دارم که نور هدایت خود را بر بشریت بتاباند و در روشنای آن، فرصت فراگیری معنویت و تهذیب نفس در جهان فراهم شده و از تعالیم عالیه و انسان ساز ادیان الهی، برای گسترش اخلاق و معنویت، رفع تبعیض‌ها، مبارزه با ستمگران و نجات محرومان عالم استفاده شود.

سید ابراهیم رئیسی

چهارم دی‌ماه۹۶

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha