شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حجت سالاری مکی

حوزه/مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به تجمعات اخیر در برخی شهرهای کشور و مطالبه اقتصادی مردم گفت: همه مردم ایران اسلامی باید مراقب باشند تا مبادا تجمعات مطالبه‌گرایانه عرصه تاخت‌وتاز ضدانقلاب و ایادی استکبار و آمریکا نشود.

حجت‌الاسلام‌ حجت سالاری مکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به تجمعات اخیر در برخی شهرهای کشور و مطالبه اقتصادی مردم اظهار داشت: همه مردم ایران اسلامی باید مراقب باشند تا مبادا تجمعات مطالبه‌گرایانه عرصه تاخت‌وتاز ضدانقلاب و ایادی استکبار و آمریکا نشود.

وی، عده‌‌ای سودجو به بهانه وضعیت اقتصادی قصد اختلال در امنیت عمومی و تشویش اوضاع را دارند، افزود: این تحرکات و شعارها به معنای به میدان آمدن ضدانقلاب است، انتظار از مردم آگاه و بصیر و معترضان واقعی این است که صف خود را از ضدانقلاب جدا کنند و هوشیار باشند.

دبیر شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه اقدامات آشوبگران مورد اقبال و تأیید استکبار جهانی قرار گرفته است، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا و مسئولان غربی از اقدامات آشوبگران حمایت کردند و چنین حمایت‌هایی نشان‌دهنده یک سناریوی بین‌المللی برای مقابله با نظام اسلامی و ایجاد ناآرامی و ناامنی در ایران است.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی با چاشنی نفاق اجتماعی، در داخل کشور به دنبال فتنه‌گری جدیدی هستند، تصریح کرد: عده‌ای فریب‌خورده، از القائات شیطانی معاندین نظام سوءاستفاده کرده و سعی در روبرو کردن مردم با اصل نظام اسلامی دارند.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر اینکه بصیرت و ولایتمداری در جامعه باید تقویت شود تا مردم تحت تأثیر هر جریانی قرار نگیرند، گفت:  شناخت دشمن و راه‌های هجمه آن نیز بسیار اهمیت دارد چرا که تا انسان دشمن را نشناسد نمی‌تواند با آن مقابله کند، دشمن به صورت قوی هجمه می‌کند و ما نیز باید به صورت قوی و مبنایی برخورد کرده و آماده باشیم.

حجت‌الاسلام‌ سالاری مکی با بیان اینکه باید با همبستگی، اتحاد و انسجام ملی، توطئه‌ها و فتنه‌های بیگانگان را ناکام بگذاریم، اظهار داشت: خوشحالی دشمن از اتفاقات اخیر ناشی از عدم شناخت آن‌ها از ملت ایران و تکرار یک اشتباه قدیمی است.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: آمریکا، انگلیس و سایر کشورها که طی این چند روز اظهارنظر یا اعلام حمایت از آشوبگران کرده‌اند، بدانند که ملت بصیر ایران با پیروی از ولایت، جایی که امنیت کشور تهدید شود با تمام وجود در صحنه حضور خواهد داشت و هر چه دشمن در این آتش بیشتر بدمد، مردم مصمم‌تر و با صلابت تر از ارزش‌های خود دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha