جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محبی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: افرادی که نسبت به مسائل اقتصادی اعتراض دارند، در صف اغتشاشگران و ضدانقلاب‌ قرار نگیرند تا به نتیجه منطقی برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین: حجت الاسلام محمد محبی، امروز در بازدیداز حوزه علمیه شهرستان تاکستان با محکومیت هجوم وحشیانه اغتشاشگران به این حوزه، گفت: ساختارشکنان با اغتشاش در خیابان‌ها  فکر می‌کنند می‌توانند به هدف خود برسند، اما بدانند دستگاه های امنیتی و قضایی به جد با افراد اغتشاشگر و هنجارشکن که آسایش مردم را برهم می زنند، برخورد خواهند کرد.

وی ادامه داد: این اغتشاشات هدایت شده هم از سوی عوامل داخلی و هم عوامل خارجی است و این دو دست به دست هم دادند تا شیرینی ناشی از بصیرت و آگاهی مردم ایران را در  ۹ دی تحت‌الشعاع قرار دهند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: برخی از مردم نسبت به مسایل و مشکلات اقتصادی کشور انتقاد و اعتراض دارند که این موضوع باید از راه مناسب خود و از طریق مجراهای قانونی و چارچوب های تعیین شده مپیگیری شود.

مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه هرگونه خواست و مطالبه مردم باید ضابطه مند و با رعایت قانون پیگیری و دنبال شود، افزود: هر راه دیگری می تواند برای جامعه و کشور ایجاد مشکل و خسارت کند.

حجت الاسلام محبی تصریح کرد: حاکمیت قانون یک اصل پذیرفته شده و منطقی در همه کشورها است، چرا  که جامعه با هرج و مرج و آشوب مواجه خواهد شد و دود آن به چشم همه مردم می رود.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و کشور منتظرند تا با کوچکترین روزنه ای، به میهن اسلامی رخنه کنند و توطئه های شوم خود را پیش ببرند، افزود: در این مقطع حساس  باید مردم همچون گذشته آگاه و هوشیار  بوده و در برابر نقشه های پلید دشمنان ایستادگی کنند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: طرح مشکلات و مطالبات از مجاری قانونی حق مردم است، اما مردم هوشیار و بصیر ما به خوبی به دسیسه‌های دشمنان واقف هستند و مراقبت کنند تا صف معترضان از اغتشاش‌گران جدا شود و افراد نفوذی از مطالبه‌گری مردم سوء استفاده نکنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha