چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت الاسلام محمود مشایخ - امام جمعه نوشهر

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه صحنه دفاع از انقلاب را ترک نخواهند کرد، افزود: فتنه انگیزی دشمنان در داخل کشور هیچ گاه نتیجه در پی نداشته است و این بار نیز شکست سنگینی از ملت ایران خواهند خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در راهپیمایی مردم نوشهر در محکوم کردن اقدامات چند روز اخیر اغتشاش گران، از مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: همان طور که امام خمینی(ره) فرمودند مردم ولی نعمت هستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردمی بودن مهم ترین شاخصه انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: این مردم از سال 42 تا به امروز همواره در کنار نهضت انقلاب و نظام اسلامی بودند.

وی به نقش و جایگاه مردم در پیروزی، استحکام و ماندگاری انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این انقلاب عظیم از نخستین روز نهضت به دست توانای مردم همیشه در صحنه و با رهبری امام خمینی(ره) آغاز شد  و شکل گرفت.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که ملت فهیم و با بصیرت کشورمان در دهه های اخیر علیرغم همه مشکلات و سختی های ناشی از مسائل اقتصادی پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری بوده اند، تصریح کرد: امروز نیز با گذشت چهار از عمر انقلاب، ملت دوستدار نظام هستند و هیچ گاه مسائل اقتصادی موجب فاصله گرفتن مردم از انقلاب نشده است.

وی با بیان این که ملت ایران توطئه ها و دشمنی های چهل ساله دشمنان علیه انقلاب را فراموش نکرده اند، تصریح کرد: اما همواره حضور در صحنه مردم پایانی بر همه فتنه ها و توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه صحنه دفاع از انقلاب را ترک نخواهند کرد، افزود: فتنه انگیزی دشمنان در داخل کشور هیچ گاه نتیجه در پی نداشته است و این بار نیز شکست سنگینی از ملت ایران خواهند خورد.

وی همچنین به پیشرفت های انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر اشاره کرد و گفت: توسعه و پیشرفت کشورمان در سایه تحریم های ظالمانه دشمنان به دست آمده و همین مسأله آنها را عصبانی کرده است.

امام جمعه نوشهر با بیان این که دشمن از اقتدار و پیشرفت انقلاب اسلامی به تنگ آمده است، افزود: نابودی داعش که قرار بود حیات خلوت آمریکا و پشتوانه محکم رژیم صهیونیستی شود، کار بسیار بزرگی بود که امیدهای دشمنان را بر باد داد.

وی با بیان این که مسؤولانی که امکانات و منابع کشور در اختیار آنها است نباید دغدغه ای جز خدمت به مردم و رسیدگی مشکلات آنها داشته باشند، خاطرنشان کرد: امروز مردم فهیم کشورمان در مسائل اقتصادی با مشکلات بسیاری مواجه هستند و مسؤولان باید به سرعت برای رفع این دغدغه ها تدبیر کنند.

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که اگر هدف اعتراض ها بیان مشکلات باشد، حق است و باید گفته شود، بیان کرد: همه مسؤولان باید به دور از شعارگرایی در جهت رفع نگرانی های عمومی در حوزه اقتصادی اقدام کنند. 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: کسانی که در اغتشاشات اخیر مساجد و حسینیه‌ها را آتش زدند، اسلحه به روی مردم کشیدند و پرچم ایران را آتش زدند، ایرانی نیستند، زیرا یک ایرانی اگر مسلمان هم نباشد به پرچم، استقلال و عزت ایران احترام می‌گذارد.

وی با بیان این که اشغال‌گری تنها اشغال خاک نیست، بلکه توسط فضای مجازی نیز این کار ممکن است، گفت: در اغتشاشات اخیر نحوه برخورد با روحانیت، نیروی انتظامی، حمله به حوزه علمیه و نحوه ساخت بمب را در فضای مجازی آموزش دادند که این کار خود یک‌نوع اشغال از طریق فضای مجازی است.

امام جمعه نوشهر وظیفه اصلی ملت ایران در برابر این اغتشاشات را اتحاد و همدلی در کشور برشمرد و اظهار کرد: اگر در کشور اغتشاش شود همین امکاناتی که اکنون در داخل کشور داریم را نیز از دست می‌دهیم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب در اغتشاشات اخیر سیاست خود را عوض کردند و در شهرهای کوچک آشوب به‌پا کردند، اما در شهرهای کوچک اتحاد و همدلی بیشتر است و عده‌ای هم که در این چند روز در این شهرها و حتی نوشهر اغتشاش کردند از مردم آن شهر نبودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha