دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار نماینده رئیس مرکز خدمات با طلاب ماهنشان

حوزه/ مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات حوزه به نمایندگی از رئیس مرکز خدمات با حضور در شهرستان‌های ماه نشان، صائین قلعه و زنجان با طلاب این شهرستان‌ها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از زنجان، حجت الاسلام علائیان، در راستای هجدهمین سفر استانی رئیس و مسئولان مرکز خدمات، با حضور در شهرستان‌های ماه نشان، صائین قلعه و زنجان با طلاب مدارس این شهرستان‌ها دیدار و گفتگو کرد.

نماینده رئیس مرکز خدمات در این روز با طلاب مدارس علمیه زینب کبری(س) ماه نشان، ریحانه النبی(س) و رضوی صائین قلعه و سید شهرستان زنجان دیدار کرد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات حوزه های علمیه در این دیدارها با بیان اینکه آدمی تا زمانی که غرق در نعمت است قدر آنها را نمی‌داند، گفت: ما غرق در نعمت امام زمان(عج) و ولایت فقیه هستیم، ولی قدر این نعمت را نمی‌دانیم.

وی ادامه داد: ما نوکر و سرباز امام زمان(عج) هستیم و آن حضرت ما را برای سربازی خود انتخاب کرده است و باید قدر این نعمت را بدانیم.

حجت الاسلام علائیان با بیان اینکه حوزه مبارکه علمیه با این قدمت به سادگی به دست ما نرسیده است و باید از آن مراقبت کرد، گفت: برای مراقبت از این مکتب ابتدا باید از خودمان شروع کنیم و مراقبت از خود هم تا زمانی که امام عصر(عج) را بالای سرمان نبینیم محقق نمی‌شود.

وی اظهار کرد: به عنوان سربازان حضرت ولی عصر(عج) در برابر جوانان مسئولیت داریم و اگر جوانی به دلیل کم کاری ما از مکتب اسلام جدا شود مسئول خواهیم بود.

نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به اینکه جوانان امروز تحت تأثیر رسانه قرار دارند گفت: زمانی رسانه اصیل دست روحانیت بود و ما باید منبر را به فضای مجازی ببریم و در فضای مجازی حضوری گسترده داشته باشیم.

در پایان این دیدارها حجت الاسلام علائیان از مدیران، اساتید،کادر، طلاب ممتاز و حافظین قرآن این مدارس تجلیل کرد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha