دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: بلوغ اربعین انقلاب از نقاط عطف تاریخ کشور است، چرا که باید در چهل سالگی انقلاب بتوانیم با رفع مشکلات و نقاط ضعف در آینده با کمترین مشکل در مسیر صیانت از ارزش ها گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت الهی، امروز در همایش «فجر آفرینان» که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان با حضور روحانیون، مبلغین و اساتید مدارس علمیه قزوین برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س)برای زنان و مردان ما الگوی عملی در زندگی است و هرکس بر سر سفره معصومین بنشیند رستگار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: امام راحل همان مسیرحضرت فاطمه زهرا(س) را ادامه داد و با پیروزی انقلاب اسلامی توانست معنویت را احیا کرده و مظلومان ایران و جهان را از زیر یوغ ستم نجات دهد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی مهمترین استراتژی دشمن رواج ناامیدی درجامعه و ناکارآمد نشان دادن نظام است و با استفاده از شبکه های مجازی و ماهواره های خود تلاش کرده این اهداف را محقق کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: ما روحانیون وظیفه داریم نقشه های دشمن را شناخته و با همان روش خودشان برای مقابله اقدام کنیم و اگر نتوانیم موفق شویم هر گونه شکستی به نام روحانیت ثبت می شود.

حجت الاسلام نعمت الهی بیان داشت: باید از همه تریبون ها و منبرهای مساجد و نمازهای جمعه برای روشنگری و خنثی کردن توطئه دشمن استفاده کرده و با بیان دستاوردهای نظام و ایجاد امید و اعتماد در جامعه به تقویت وحدت نیز کمک کنیم.

وی اظهار کرد: برخی مشکلات را قبول داریم، اما نباید این مسائل به ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی منجر شود و از دستاورد های ارزشمند انقلاب غفلت کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی خط بطلانی بر منافع نامشروع ابرقدرتها کشید، خاطرنشان کرد: ما باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف اصلی انقلاب به کار گیریم و ببینیم در طی سال‌های پس از انقلاب چه موانعی از سر راه رسیدن به اهداف انقلاب برداشته شده است .

وی در پایان گفت: خوشبختانه در سایه روحیه و مجاهدت انقلابی و همچنین انگیزه خدایی و معنویت افراد تلاش‌های خوبی برای رسیدن به اهداف اصیل انقلاب صورت گرفته و لازم است این تلاش‌ها همواره ادامه دار باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha