پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصاویر/ رونمایی از نظام پیشنهادهای طلاب و روحانیون

حوزه/ خطاب‌های بسیار قرآن در زمینه تفکر نشان دهنده رویکرد دینی ما و پیشگام بودن اسلام در ایجاد بهبود و ایجاد راهکار نوین مسائل پیش رو و مشکلات بشریت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دکتر رحمان یاسی، ظهر امروز در مراسم رونمایی از استقرار نظام پیشنهادهای طلاب و روحانیون در مدرسه علمیه معصومیه قم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه مبارک فجر، از مسئولان مدرسه علمیه معصومیه برای برگزاری این جلسه قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه فصل ممیز انسان و سایر موجودات تفکر است گفت: اگر قرار باشد بر اساس این فصل ممیز مورد سنجش قرار بگیریم یکی از جاهایی که ظهور و بروز آن بسیار پررنگ است و نشان دهنده استفاده ما از این ودیعه الهی است جایی است که مبتنی بر این توان و ودیعه الهی، خلاقیت به خرج می‌دهیم و به ارائه راهکار و بهبود می‌پردازیم.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت مرکز خدمات با بیان اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید «افلا تتفکرون» افزود: خطاب‌های بسیار قرآن در این زمینه نشان دهنده رویکرد دینی ما و پیشگام بودن اسلام در ایجاد بهبود و ایجاد راهکار نوین مسائل پیش رو و مشکلات بشریت است و همه ما مسئولیم از این ودیعه الهی به خوبی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: چیزی که غربی‌ها به عنوان نظام نوین به آن افتخار می‌کنند اسلام 1400 سال پیش در این فضا پیشگام بوده است و ما مسلمان‌ها هستیم که در این موضوع کم کاری کرده‌ایم.

یاسی ابراز داشت: انتظار ما این است که طلاب و روحانیون در جامه عمل پوشاندن به این فرمایشات و تأکیدات اسلام پیشگام باشند.

وی عنوان کرد: طلاب عزیز بایستی به این ودیعه الهی که در وجود انسان گذاشته شده است باور داشته باشند و لذا انتظار داریم طلاب عزیز مبتنی بر این باور خود به مرکز خدمات برای انجام مناسب رسالتش کمک کنند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت گفت: مطمئن باشید که شما در مدرسه، حوزه، ایران و عرصه بین الملل می‌تواند مؤثر باشید به شرطی که به خودتان باور داشته باشید.

وی ادامه داد: انتظار ما از شما به عنوان هادیان جامعه این است که در ارائه پیشنهادها آن نگاه رسالت محور و آن نگاه حفظ و تقویت ارتباطات اجتماعی روحانیت لحاظ شود.

یاسی گفت: بایستی این بهبود خدمات و گسترده شده خدمات با رویکرد تحقق رسالت حوزه صورت گیرد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha