پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصاویر/ رونمایی از نظام پیشنهادهای طلاب و روحانیون

حوزه/ مراسم رونمایی از نظام پیشنهادهای طلاب و روحانیون ظهر امروز با حضور رئیس مرکز خدمات حوزه در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، جمعی از مسئولان این مرکز و طلاب و روحانیون مدرسه علمیه معصومیه حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، نظام پیشنهادهای طلاب و روحانیون به منظور بهره‌مندی از نظرات و ایده‌های طلاب، روحانیون و اساتید معزز با هدف بهبود فرایندها و خدمات قابل ارائه به جامعه هدف توسط مرکز خدمات راه اندازی شده است و در گام اول در مدرسه علمیه معصومیه قم به صورت آزمایشی رونمایی شده است.

رئیس مرکز خدمات حوزه با بیان اینکه مرکز خدمات برای رسیدن به اهدافش نیاز دارد که پویا باشد گفت: یکی از محورهای سازمان پویا، مخاطب محوری است و سازمان مخاطب محور بر اساس نیازها و پیشنهادی مطرح شده توسط مخاطبین برنامه‌های خود را تنظیم می‌کند.

وی ابراز داشت: طرح نظام پیشنهادها در داخل مرکز خدمات پیگیری شده و به نتایج خوبی رسیده است و در ادامه در تلاش هستیم این طرح را در مورد جامعه هدف مرکز نیز اجرا کنیم و در گام اول مدرسه علمیه معصومیه به صورت آزمایشی برای اجرای این طرح انتخاب شده است.

همچنین دکتر یاسی، رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت مرکز خدمات در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید «افلا تتفکرون» افزود: خطاب‌های بسیار قرآن در این زمینه نشان دهنده رویکرد دینی ما و پیشگام بودن اسلام در ایجاد بهبود و ایجاد راهکار نوین مسائل پیش رو و مشکلات بشریت است و همه ما مسئولیم از این ودیعه الهی به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: انتظار ما از شما به عنوان هادیان جامعه این است که در ارائه پیشنهادها آن نگاه رسالت محور و آن نگاه حفظ و تقویت ارتباطات اجتماعی روحانیت لحاظ شود.

در پایان یاسی به صورت ویدئو پروژکتور نحوه ورود به سامانه سخا و بخش نظام پیشنهادها و همچنین نحوه ارائه پیشنهاد را به طلاب حاضر در جلسه توضیح داد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha