دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قرآن

حوزه/ کارگاه روش بیان تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب مبلغ و معمم شهر کرمان از ۱۷ اسفند ماه، در مدرسه علمیه سطح عالی امام مهدی (عج) کرمان برگزار می‎شود .

حجت الاسلام فرهاد معافی، کارشناس قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، از برگزاری کارگاه روش بیان تفسیر قرآن کریم برای طلاب مبلغ و معمم شهر کرمان خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت جایگاه قرآن کریم در دین اسلام و نیاز به ترویج صحیح آن در جامعه، باید به تربیت مبلغان قرآنی که نسبت به معنی و محتوای آیات قرآن آگاهی داشته باشند و همچنین توانمند به بیان صحیح و جذاب در تفسیر قرآن کریم باشند اهتمام ورزیم.

وی افزود: برای تحقق این مهم، با هماهنگی های انجام شده با مدرسه علمیه سطح عالی امام مهدی شهر کرمان تصمیم به برگزاری دورههای روش بیان تفسیر قرآن در شهر کرمان گرفته شد.

حجت الاسلام معافی ادامه داد: با آموزش روشمند بیان تفسیر قرآن، علاوه بر بالا بردن میزان آگاهی قرآنی مبلغین، در راستای برگزاری محافل تفسیری توسط طلاب مبلغ شهر کرمان در مساجد و جلسات قرآنی شهر نیز گام های بلندی برداشته خواهد شد.

کارشناس تهذیب حوزه علمیه کرمان خاطرنشان کرد: کارگاه روش بیان تفسیر از ۱۷ اسفند، به مدت سه هفته و در روزهای پنج شنبه و جمعه، در مدرسه علمیه سطح عالی امام مهدی(عج) شهر کرمان برگزار میشود که در آن اساتید تفسیر از قم به چهل نفر از طلاب مبلغ آموزش های لازم را میدهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha