چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
سید رضا اورنگ

حوزه/ دبیر تحریریه روزنامه و خبرگزاری صبا گفت: حقیقتاً توجه و پرداختن رسانه های حوزوی به مقوله هنر و سینما ، فی نفسه ارزشمند و اقدامی قابل تقدیر است.

سید رضا اورنگ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: خبرگزاری هایی چون حوزه و رسا در سال های اخیر توجه خوبی به اخبار و تحولات هنری و از جمله سینما داشته و گاه نقدها و مطالب خوبی در این باره نگاشته اند که امید است در ادامه نیز این روند تداوم مطلوبی پیدا کند.

وی افزود: البته فعالیت رسانه ای در دنیای کنونی می طلبد که بیش از این ها رسانه های دینی و حوزوی به مقولات هنر و سینما توجه کرده و دست به تولید محتوای مناسب با شرایط امروز بزنند.

این منتقد و مدرس سینما همچنین گفت: آنچه مهم است این که باید رسانه های حوزوی به خصوص در عین توجه به شاخصه های دینی در فعالیت رسانه ای خود به نیازها و اقتضائات امروز جامعه هم توجه کنند تا بتوانند با مخاطب جوان امروزی ارتباط بهتر و موثرتری برقرار سازند.

وی تاکید کرد: از سویی در حال حاضر جامعه هنری و سینمایی نیازمند است که از نگاه دین و عالمان دینی نسبت به مسایل فقهی هنر و موسیقی و سینما و نمایش مطلع باشد که در این خصوص هم بی شک نقش رسانه های دینی و حوزوی یک نقش ممتاز و فعال است.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha