شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دوره های آموزش ضمن خدمت

حوزه/ معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان کردستان گفت: دوره های آموزشی ضمن خدمت کادر مدیریت حوزه علمیه استان کردستان به مدت ۶ روز در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، یوسف عباسعلی شامگاه دیروز با اشاره به ضرورت آموزش علوم روز برای طلاب و روحانیون اظهار داشت: حوزه علمیه استان کردستان به منظور دست یافتن با جایگاه مناسبی در علوم مربوطه از اساتید مجرب برای تدریس در طول سال دعوت به عمل می آورد.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان کردستان گفت: به همین منظور به مدت 6 روز حوزه علمیه استان کردستان از استاد دکتر محمد ادیب برای برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت کادر مدیریتی حوزه علمیه استان کرمانشاه دعوت به عمل آورده است.

عباسعلی در این باره ادامه داد: با تمام پیشرفت علوم بشری، هنوز نیروی انسانی حرف اول را در سازمان ها می زند، لذا تربیت نیروی انسانی متخصص می تواند نقش بسیار مهمی در ارتقاء یک سازمان یا مجموعه داشته باشد.

وی عنوان کرد: حوزه علمیه استان کردستان نیز به این امر واقف است و با صرف هزینه های مالی، زمانی و انسانی به دنبال به روز کردن امور جاریه خود است از همین رو، نزدیک به یک هفته می باشد که یکی از اساتید مجرب بنام استاد دکتر محمد ادیب در حال آموزش نیروهای کادر مدیریتی این حوزه هستند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان کردستان اظهار کرد یکی دیگر از اهداف این برنامه هماهنگ سازی نیروی متخصص با علوم روز است که حوزه علمیه استان کردستان به خوبی این هدف را دنبال نموده است.

عباسعلی تاکید کرد: به همین منظور حجت الاسلام  و المسلمین عباس عربیان، مدیر حوزه علمیه استان کردستان بر این امر تاکید فراوان داشته و دارند و برگزاری این دوره های آموزشی برای کادر مدیریت از برنامه ها و خواسته های مدیر حوزه استان بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha