شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 بازدید حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور از  روند احداث مدرسه علمیه زینبیه (س) خرم آباد

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در سفر یک روزه خود به استان لرستان، از روند احداث مدرسه علمیه زینبیه (س) خرم آباد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان، در حاشیه بازدید حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور از  روند احداث مدرسه علمیه زینبیه (س) خرم آباد، با اشاره به ساخت این مدرسه در منطقه میدان تیر خرم آباد، گفت:ساخت این مدرسه در ۳ هزار متر مربع زیر بنا و در ۲ طبقه آغاز شده و تاکنون پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه ساخت مدرسه علمیه زینبیه (س) خرم آباد بخشی از ساختمان جدید مدیریت حوزه علمیه خواهران استان لرستان نیز احداث خواهد شد، خاطرنشان کرد: امید می رود با تخصیص اعتبار لازم، ساخت این مرکز حوزوی شتاب بگیرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان همچنین از تصمیم برای تخریب و بازسازی مدرسه علمیه خواهران فاطمیه (س) خرم آباد خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری های لازم امید می رود این تصمیم نیز عملی شود و شاهد احداث و بازسازی دوباره این مدرسه و تحصیل طلاب در فضایی با زیرساخت مناسب حوزوی باشیم.

برپایه این گزارش، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور همچنین بازدید از مدرسه علمیه فاطمیه (س) خرم آباد، با مدیران و کارکنان مدارس علمیه استان در مدیریت حوزه خواهران لرستان دیدار و گفتگو کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha