شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ارتقای سلامت در محیط کار

حوزه/ بانوان طلبه و اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق در یک نشست توجیهی راهکارهای برنامه عملیاتی ارتقای سلامت در محل کار را آموزش دیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد،خانم الهه حسینی نسب کارشناس بهداشت شهرستان بافق در جمع بانوان طلبه مدرسه علمیه الزهرا(س) در رابطه با مزایای اجرای طرح ارتقای برنامه سلامت، اظهار کرد: این طرح موجب بهبود عملکرد و بهره وری، کاهش میزان غیبت و مرخصی استعلاجی، کاهش آسیب های شغلی و هزینه های مربوط به غرامت شغلی کارکنان، افزایش روحیه، انگیزه و رضایت کارکنان می شود.

وی افزود: از جمله برنامه های قابل اجرا کنترل استرس در بین مدرسین و طلاب است که اجرای آن بسته به مشارکت و تلاش مدیر برای افزایش تعهد کارکنان برای شرکت در برنامه بدون توجه به وضعیت فعلی سلامتیشان خواهد بود.

این کارشناس بهداشت بیان کرد: اعضای شورا متشکل از مدیر، معاون اجرایی، رابط بهداشت، دو نفر نماینده مدرسین، دو نفر نماینده طلاب، روابط عمومی و امور مالی هستند.

خانم حسینی نسب، اهداف اجرای این طرح را ایجاد محیط کار سالم از طریق اجرای برنامه ها و خط مشی های ارتقای سلامت در محل کار، خلق محیط فیزیکی، فرهنگ حمایتی و تشویق به زندگی سالم با همکاری هم برشمرد.

این کارشناس بهداشت گفت: تصمیمات کلیدی راه رسیدن به اهداف اختصاصی این برنامه عملیاتی است که با توجه به محدودیت منابع برگزار می شود.

برپایه این گزارش، در این نشست فتاحی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان و طلاب، اساتید، مدیر و کارکنان مدرسه حضور یافتند.

انتهای خبر 313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha