شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سجاد کاوه

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت: امسال طلاب بسیاری از مدارس علمیه استان کردستان در قالب کاروان های راهیان نور به یادمان های شهدا اعزام شدند و از برکات معنوی این امکان پاک و مقدس بهره مند شدند.

حجت الاسلام سجاد کاوه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به سال جدید و رسم دید و بازدیدها در این ایام، اظهار داشت: فصل بهار و نوروز فرا رسیده است و بسیاری از خویشان و آشنایان به دیدار هم می روند و سنت صله رحم را به جای می آوردند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت: تعطیلات نوروزی بهترین فرصت برای بازدید از جبهه های هشت سال جنگ تحمیلی است، این روزها بهترین فرصت برای راهی شدن به جبهه های آن سالهاست، جبهه هایی که هنوز بوی عطر شهدا در آن جاری و ساری است.

این کارشناس حوزوی تاکید کرد: بازدید از جبهه های هشت سال دفاع مقدس و سفر با کاروان راهیان نور تاثیر معنوی شگرف و بالایی در روحیه هر کسی به ویژه طلاب و روحانیون دارد و خوشا به حال کسانی که اکنون در یادمان های شهدای دفاع مقدس حضور دارند و از فضای معنوی آن بهره می برند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دلاورمردی شهدای هشت سال دفاع مقدس هرگز فراموش نمی شود، گفت: این شیرمردی ها نه تنها برای همیشه تاریخ ماندگار خواهد شد، بلکه باعث تهیج روحیه جوانان و نسل های جوان می شود.

حجت الاسلام کاوه تاکید کرد: باید نسل های جوانان و افرادی که هشت سال جنگ تحمیلی را تجربه نکرده اند، با سختی های آن سالها و ایثارگری های رزمندگان اسلام آشنا شوند تا بهتر بتوانند حافظ و پاسداری خوب و استوار برای فرهنگ این مملکت اسلامی باشند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت: خوشبختانه امسال طلاب بسیاری از مدارس علمیه استان کردستان در قالب کاروان های راهیان نور به یادمان های شهدا  اعزام شدند و از برکات معنوی این امکان پاک و مقدس بهره مند شدند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha