جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: بسیاری از روحانیون در جبهه‌های حق علیه باطل، همانند یک رزمنده در گردان‌های رزم، اسلحه به دست گرفته و در عملیات‌ها شرکت می‌کردند و امروز هم رسالت و نقش اثر گذار خود را در بیان ارزش ها و اهداف انقلاب و دفاع مقدس به خوبی انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در اجلاسیه شهدای روحانی استان قزوین گفت: تقدیم بیش از 5 هزار  شهید روحانی در کشور و 110 شهید روحانی در استان قزوین نشان می‌دهد روحانیت در تمام عرصه‌های مختلف این نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور مؤثری داشته و خواهد داشت.

وی افزود: در ۸ سال جنگ تحمیلی آن چیزی که برای ملت ایران پیروزی به همراه داشت ایمان به خدا و توسل به ائمه معصومین و رهبری حضرت امام خمینی(ره) بود که توانست با همه کشورهایی که به صدام در این جنگ کمک‌های تسلیحاتی و مادی می‌کردند فائق آید که  باید شکرگزار باشیم.

حجت الاسلام مصطفایی اظهار کرد: در استان قزوین روحانیون دلاوری بودند که در جبهه های حق علیه باطل از خود حماسه های بی نظیری رقم زدند، ولی متاسفانه هنوز به آحاد جامعه به خوبی معرفی نشده اند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: بسیاری از روحانیون در جبهه‌های حق علیه باطل، همانند یک رزمنده در گردان‌های رزم اسلحه به دست گرفته و در عملیات‌ها شرکت می‌کردند و امروز هم رسالت و نقش اثر گذار خود را در بیان ارزش ها و اهداف انقلاب و دفاع مقدس به خوبی انجام داده است.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: بدترین نوع تحریم‌ها در دوره دفاع مقدس بر ما تحمیل می‌شد، اما حرکت انقلابی مستضعفین با رهبری امام راحل به بار نشست و امروز الگویی برای مسلمانان جهان شده است.

وی افزود: همان‌گونه که روحانیت در تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی همواره پیشرو و پرچمدار بوده، این اجلاسیه باید به پرچمدار مباحث فرهنگی کشور تبدیل شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha