جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس سازمان صدا و سیما با مراجع و علما

حوزه/ آيت الله مصباح يزدي به رئیس رسانه ملی گفت: جا دارد دلسوزاني كه در صدا وسيما تلاش مي كنند نقاط كمبود در اين عرصه را شناسايي كنند و براي تقويت محتوايي كه عرضه مي شود دل بسوزانند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، آیت الله مصباح یزدی در ديدار رئيس و جمعي از معاونان و مديران ارشد رسانه ملي اظهارداشت: رسانه اي كه فقط دستگاه تبليغاتي دولت يا نظام باشد يا اينكه فقط به رضايت مردم و مخاطبانش بيانديشد قطعا موفق نخواهد شد و به هدف نخواهد رسيد.

ایشان استفاده از متخصصان آموزش و پرورش و رسانه را براي طراحي برنامه هاي جذاب و اثرگذار ضروري دانست و گفت: جا دارد دلسوزاني كه در صدا وسيما تلاش مي كنند نقاط كمبود در اين عرصه را شناسايي و براي تقويت محتوايي كه عرضه مي شود، دل بسوزانند.

 رئيس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) به سال هاي شاگردي خود در محضر آيت الله بهجت(ره) اشاره و تاكيد كرد: دراين سال ها من اين سخن را از زبان آيت الله بهجت نشنيده بودم كه يك وجه اعجاز قرآن زيبايي آن است و اين مطلب را از زبان ايشان در صدا وسيما شنيدم و اين نشان مي دهد كه صدا وسيما چقدر اثرگذار است و خود بايد زيبايي را يكي از مبناي كارهاي خود قراردهد.

آيت الله مصباح يزدي تلاش هاي مسئولان صداوسيما را درخدمت به مردم و نظام قابل تقدير و موثر دانست و افزود: خودتان دقيق بررسي كنيد كه آيا دراين دو مقوله جذابيت ظاهري يا همان زيبايي و محتوا ضعف داريد يا خير و اگر ضعفي ديديد با تمام وجود براي اصلاح آن تلاش كنيد.

دراين ديدار دكتر علي عسكري هم گزارشي كوتاه از برنامه هاي سازمان صدا وسيما ارائه كرد و گفت: دراين برهه كه دشمنان مي خواهند ذهن مردم را خراب و نااميدي را گسترش دهند، مسئوليت رسانه ملي بسيار سنگين تر است و ما دراين مسيرسخت به دعا و راهنمايي هاي شما علماي فرهيخته نيازمنديم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha