یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
 حجت الاسلام ناصری دبیر کل حزب‌الله الغالبون عراق

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری گفت: ما آماده هستیم تا به دستور رهبر انقلاب اسلامی در راستای مبارزه با استکبار گام برداریم، چراکه ما باید با ایستادگی و همت خود جواب خوبی‌های ایران اسلامی و خون شهدا را بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ناصری ظهر امروز در نشست خبری که در دفتر خبرگزاری فارس در قم برگزار شد، با بیان اینکه نظام اسلامی ایران و رهبر انقلاب اسلامی به نیروهای عراقی کمک‌های بسیاری داشته‌اند، گفت: ما با توان و نیروهای خود جواب تهدید اخیر ترامپ علیه ایران را می‌دهیم، این اقدام، تشکری از حمایت‌های نظام اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما با حضور در ایران به سوی علی زمان خود آماده‌ایم، عنوان کرد: حزب‌الله الغالبون در کشور عراق همانند مالک اشتر برای رهبر انقلاب اسلامی است و تلاش می‌کند حبیب بن مظاهری برای ایشان باشد و بتوانند اسم اسلام را بالا ببرد؛ تا زمانی که ما زنده هستیم آمریکا نمی‌تواند هیچ کاری برای تضعیف ایران اسلامی انجام دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری افزود: آمریکایی‌ها به بهانه همکاری با داعش با دولت عراق همکاری می‌کردند و این یک اشتباه بزرگ بود چراکه به جای حمله نیروهای داعش موشک‌های خود را بر سر نیروهای حشدالشعبی می‌زدند، اما ما با قدرت جواب آمریکا را خواهیم داد و انتقام خون شهدا را از آنها می گیریم و هیچ آینده ای برای آمریکا در عراق وجود نخواهد داشت.

*با حمایت سپاه قدس ما توانستیم مقابل داعش ایستادگی کنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری ادامه داد: با حمایت سپاه قدس، توانستیم مقابل داعش ایستادگی کنیم و در آینده نیز همکاری گسترده‌تری با سپاه قدس خواهیم داشت.

وی گفت: در حزب‌الله الغالبون عراق با رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران عهد می‌بندیم که مسیر انقلاب و مبارزه را همچنان ادامه دهیم، چراکه این مسیر، مسیر امام حسین(ع) است.

دبیرکل حزب‌الله الغالبون عراق خاطرنشان کرد: در ابتدای تظاهرات، درخواست‌ها مردمی بود و این به نفع بسیاری از بعثی‌های حکومت عراق نبود به همین علت تظاهرات را از نظر سیاسی به مسیر دیگری هدایت کردند و دست‌هایی وارد این تظاهرات شد تا با اقدامات نادرست آبروی مردم را در تظاهرات زیر سؤال ببرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری تاکید کرد: ما آماده هستیم تا به دستور رهبر انقلاب اسلامی در راستای مبارزه با استکبار گام برداریم، چراکه ما باید با ایستادگی و همت خود جواب خوبی‌های ایران اسلامی و خون شهدا را بدهیم.

*سر آمریکا به دیوار خواهد خورد

وی تصریح کرد: سر آمریکا به دیوار خواهد خورد، چراکه نظام اسلامی همانند کوه است و اگر آمریکا به دنبال جنگ با ایران است، حتما داخل گودال کوری خواهد افتاد و شکست خواهد خورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری ادامه داد: بنده مطمئن هستم که نه آمریکا و نه دوستان این کشور استکباری، نمی‌توانند کاری برای ایران اسلامی انجام دهند و مشکلات کنونی در ایران به برکت حمایت امام زمان(عج) قابل رفع است.

وی با اشاره به اینکه ایران با حمایت امام خمینی(ره) یک انقلاب متفاوتی را در جهان رقم زد، مطرح کرد: بعد از جیمی کارتر همه کشورهایی که علیه ایران اقدام می‌کردند در کنار صدام قرار گرفتند، اما با این وجود ایران اسلامی توانست با تکیه بر مردم به پیروزی برسد.

این فرمانده جبهه مقاومت با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با داعش و دشمنان اسلام گفت: نیروهای این حزب همیشه درحالت آماده باش برای مقابله با هر کشوری استکباری است، تاکنون ایران اسلامی از نظر مالی و تجهیزاتی هیچ کمکی نداشته است، اما ما جواب حمایت‌های معنوی و سیاسی ایران را در مبارزه با مستکبران می‌دهیم.

*تقدیم ۵۳شهید به آستان دین اسلام

وی با بیان اینکه حزب‌الله الغالبون 53 شهید، 123 جانباز و چهار مفقودالاثر را تقدیم خط ولایت فقیه کرده است، خاطرنشان کرد: هزاران نفر فعال در این حزب فعالیت دارند که برای دفاع از عتبات مقدسه در عراق و سوریه درحالت آماده باش هستند و می‌توانند از ایران اسلامی نیز در عرصه نظامی حمایت کنند.

*سرباز ولایت فقیه و مرجعیت هستیم

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری در پایان گفت: ما نیز سربازان ولایت فقیه، مرجعیت، دین و عقیده هستیم و در ماه‌های آینده نیز در سوریه حضور می‌یابیم و اکنون درحال فراهم‌سازی تجهیزات مورد نیاز هستیم.

 

 

۳۱۳/۳۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha