جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آغاز به کار سال تحصیلی جدید مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ آیین آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه خوزستان، امروز با حضور علما، فضلا، روحانیون و طلاب در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین آغاز به کار سال تحصیلی جدید مدارس علمیه خوزستان، پیش از ظهر امروز با حضور طلاب، روحانیون و اساتید حوزه، در مسجد اعظم کلان‌شهر اهواز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم یکی از روحانیون حوزه علمیه اهواز، آیاتی چند از کلام‌الله مجید تلاوت و سپس آقای شادور از طلاب خوش صدای اهوازی ابیاتی در مدح و ثنای حضرت امیرالمؤمنین(ع) قرائت کرد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در سخنانی پیرامون طرح تحول حوزه، گفت: پیش درآمد تحویل در حوزه، همراهی و همکاری طلاب و اساتید با سیستم مدیریتی و فکری حوزه است.

وی با بیان اینکه تحول باید از دل طلاب رقم خورد، اظهار داشت: تحول در حوزه رقم نمی‌خورد مگر اینکه جامعه بیرونی، تغییر مثبت و ملموسی را در میان حوزویان مشاهده کنند.

همچنین بعد از سخنان مدیر حوزه علمیه خوزستان و پیش از سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، یکی از طلاب عرب زبان اهوازی، اشعاری زیبا در وصف و مناقب امیرالمؤمنین(ع) بیان کرد.

 اما پایان بخش این مراسم با نشاط، توصیه‌های پدرانه آیت الله موسوی جزایری به طلاب جوان بود که در بخشی از سخنان خود به رعایت ذی و شئون طلبگی اشاره کردند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha