جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رؤیا دهقانی

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد از راهیابی ۱۵۸ اثر پژوهشی بانوان حوزوی به بخش داوری پایانی چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) خواهران و برادران حوزوی از مجموع ۵۳۳ اثر ارسالی بانوان به دبیرخانه مشترک این جشنواره خبر داد.

رؤیا دهقانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، اظهار کرد: در راستای گسترش فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران حوزه‌های علمیه، فراخوان دهمین جشنواره علامه حلی(ره)  در آبان ماه 1396 اعلام شد که تا پانزدهم دی ماه سال گذشته طلاب می توانستند آثار پژوهشی خود را به صورت فایل «WORD »و «PDF»  به دبیرخانه استانی ارسال نمایند.

وی موضوعات بخش ویژه دهمین جشنواره کشوری علامه حلی(ره) و چهارمین جشنواره استانی را «نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی»، «قرآن و علوم انسانی» و «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» برشمرد.

معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خاطرنشان کرد: در دهمین جشنواره علامه حلی(ره) و چهارمین جشنواره علامه حلی استان یزد در  مجموع  533 اثر شامل 10 پایان نامه، 40 تحقیق پایانی و 483 مقاله در سطوح دو، سه و چهار از مدارس علمیه خواهران استان یزد در جشنواره ارسال و ثبت شد که 231 اثر در مرحله تفصیلی اول بیشترین امتیاز لازم را کسب کرد.

 دهقانی تصریح کرد: در ارزیابی تفصیلی مجدد 158 اثر از خواهران به مرحله داوری راه یافت و نتایج نهایی استانی به صورت مشترک بین راه یافتگان حوزه های خواهران و برادران استان در همایشی در هفته پژوهش اعلام می شود که برترین های استانی از مجموع برادران و خواهران به مرحله کشوری راه می یابنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha