جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در سفری یکروزه به هشترود، با مردم این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، امروز در سفری یک روزه به شهرستان هشترود، ضمن حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه این شهر، با عموم مردم این خطه نیز دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود، در این دیدار با اشاره به سابقه فرهنگی و تاریخی و مذهبی این خطه از آذربایجان شرقی، ابراز داشت: شهرستان هشترود شهری با سابقه تاریخی و مذهبی است و از فرهنگ معنوی بالایی برخوردار است.

وی افزود: مردم هشترود در مبارزات انقلابی نقش موثری داشتند و در راه اسلام، قران و انقلاب ۲۱۶ نفر شهید، 4 نفر آزاده و۷۴۰ نفر جانباز تقدیم اسلام کرده اند.

حجت الاسلام رحیمی در بخش دیگری با اشاره به نیازهای این منطقه تاکید کرد: پایاب سد سهند نیاز به تسریع در فازهای خود دارد و برای آسایش و استفاده بهینه کشاورزان در صورت امکان مسئولان امر باید تلاش کنند تا استفاده از آب سهند هشترود تسریع شود تا صاحبان زمین های پایاب سد سهند بتوانند از آب سد در آبیاری زمین های خود استفاده کنند.

امام ‌جمعه هشترود همچنین از نبود بودجه شهرداری هشترود انتقاد کرد و گفت: باید با افزایش میزان این بودجه، طرح های در دست اقدام شهرداری در بازگشایی مسیرهای چایکنار اجرایی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha