جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نقی لو

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه گفت: ۸۰ طلبه در چهار پایه تحصیلی در مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه در حال تحصیل هستند.

حجت الاسلام علی نقیلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه گفت: ۸۰ طلبه در مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه در ۴ پایه تحصیلی در حال تحصیل هستند که از پایه اول تا سوم با دروس نظام جدید و پایه چهار با طرح نظام قدیم مشغول به تحصیل می باشند.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه اضافه کرد: با توجه به متفاوت بودن دروس ورودی دیپلم و سیکل، کلاس‌های پایه سوم در دو بخش سیکل و دیپلم برگزار می‌شود.

وی افزود: بدون اینکه از طرف مدرسه الزامی صورت گیرد طلاب به صورت خودجوش و منظم مباحثه‌های خود را انجام می‌دهند و مدرسه فقط نقش نظارتی دارد و همچنین طلاب در امتحان هفتگی شرکت می‌کنند و هر هفته از تمامی دروسی که خوانده شده سؤال طراحی می‌شود و طلاب در امتحان شرکت می‌کنند.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه ادامه: بعد از پایان امتحان بلافاصله اساتید حوزه اوراق امتحانی را اصلاح کرده و نتیجه روز بعد به اطلاع طلاب می‌رسد و سؤالات در کلاس دوباره مورد بررسی قرار می‌گیرد تا سؤالاتی که برای طلاب مفهوم نبوده حل شود.

نقیلو ادامه داد: اساتید به غیر از زمان تدریس روزانه موظف هستند ساعاتی را در مدرسه حضور داشته باشند تا به سؤالات درسی طلاب پاسخ دهند. همچنین به طلاب مشاوره تحصیلی ارائه دهند.

وی در پایان از برگزاری کلاس‌های مکالمه عربی برای تمامی طلاب حوزه خبر داد و اظهار کرد: مکالمه عربی برای تمامی طلاب برگزار می‌شود و تمامی طلاب موظف هستند در این کلاس‌ها شرکت کنند که برای اتمام سطوح مکالمه عربی سی ماه زمان لازم است که طلاب با شرکت در کلاس‌های مکالمه عربی به زبان عربی مسلط می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha