جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بازداشتگاه صهیونیستی آب کثیف به خورد زندانیان فلسطینی می دهد!

حوزه/ بر اساس یک دادخواست از سوی زندانیان فلسطینی علیه بازداشتگاه اسرائیلی، صهیونیست ها هنگام بازجویی به بازداشت شدگان آب کثیف می دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از imemc، شماری از زندانیان فلسطینی طی دادخواستی علیه یک بازداشتگاه اسرائیلی، از خوراندن آب کثیف به بازداشتی ها به ویژه در هنگام بازجویی شکایت کرده اند.

ابو رجله یک بازداشتی 41 ساله به وکیل که برای ملاقاتش در بازداشتگاه اوفر آمده گفت که به وی در هنگام بازجویی در بازداشتگاه جلمه، آب کثیف و غیربهداشتی خورانده اند.

وی گفت: آب کثیفی که به من داده  شد، باعث درد شدیدی در هر دو کلیه هایم گردید، اما نظامیان اسرائیلی توجهی به درد من نکرده و شرایط بسیار بدی داشتم.

کمیسیون رسیدگی به امور زندانیان فلسطینی از چندین مورد مشابه پرده برداشته که از جمله آن ها حامد برقاتی، 23 ساله از روستای دیر ابومشعل در منطقه رام الله است که شرایط سلامتی وی درسال گذشته پس از اعتصاب غذا به شدت رو به وخامت گذاشت، این جوان فلسطینی همچنین از کمبود شدید اکسیژن رنج می برد که باعث سردردهای شدید و کم  خوابی در وی شده بود. در بسیاری موارد نیز که وی بیهوش می شد ماموران زندان تنها به او مسکن ساده داده اند.

محمد زاغلول نیز که به گذراندن 20 سال در زندان محکوم شده از آثار شدید ضرب و شتم نظامیان صهیونیستی شکایت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha